Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΚοφίτσα, Βασιλική
dc.date.accessioned2019-05-22T15:32:29Z
dc.date.available2019-05-22T15:32:29Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1304
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΜε το πέρασμα των χρόνων πολλά είναι αυτά που έχουν ειπωθεί για το παιχνίδι, ωστόσο η εξέλιξη του είναι μεγάλη. Για το παιδί από τα πρώτα του κιόλας χρόνια συμβολίζει την διέξοδό του από άσχημες εμπειρίες αλλά ταυτοχρόνως βοηθά στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Μέσα από το παιχνίδι βελτιώνονται οι δεξιότητές τους, μαθαίνουν να αλληλεπιδρούν με τους άλλους και να διαχειρίζονται σκέψεις και συναισθήματα. Εκτός από τον ψυχαγωγικό του χαρακτήρα έχει αποκτήσει παιδαγωγικές και θεραπευτικές διαστάσεις. Το παιχνίδι χρησιμοποιείται πλέον στις μέρες μας και ως θεραπεία, η οποία βασίζεται στις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. Για την καλύτερη αντιμετώπιση των προβλημάτων των παιδιών έχει ανακαλυφθεί μια μέθοδος, που είναι γνωστή ως παιχνιδοθεραπεία. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια διαδικασία που το παιδί έρχεται σε επαφή με θέματα του παρελθόντος και του παρόντος, τα οποία είναι δύσκολα να διαχειριστεί μόνο του. Προκειμένου όμως, να υπάρξουν εμφανή αποτελέσματα το παιχνίδι θα ήταν καλό να ταιριάζει με το αναπτυξιακό υπόβαθρο του παιδιού. Γι’ αυτό λοιπόν, οι ειδικοί είναι πλήρως «εξοπλισμένοι με εργαλεία» για να προσφέρουν τη βοήθεια τους στα παιδιά. Over the years, a lot of things have been said about playing, but its development is great. For the child, from the very first years, it symbolizes his/her way out of ugly experiences but at the same time assists in his/her all-round development. Through playing, children improve their skills, learn to interact with others and manage thoughts and feelings. In addition, to his entertaining character, it has acquired healing properties, as well. Playing is nowadays used as a therapy, which is based on the specific features of each child. To better address child problems, a method knows as play therapy has been discovered. In particular, it is a process in which children come in contact with past and present issues that are difficult to manage on their own. However, in order to have obvious results, it would be a good idea to match playing with children’s developmental background. For this reason, experts are “fully equipment with tools” to offer their help to children.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαιχνίδιen_US
dc.subjectψυχαγωγίαen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectπαιχνιδοθεραπείαen_US
dc.subjectplayen_US
dc.subjectentertainmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectplay therapyen_US
dc.titleΟ ρόλος του παιχνιδιού και της παιχνιδοθεραπείας στα παιδιά προσχολικής ηλικίαςen_US
dc.title.alternativeThe role of play and the play therapy in preschool childrenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record