• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος του παιχνιδιού και της παιχνιδοθεραπείας στα παιδιά προσχολικής ηλικίας

    Thumbnail
    View/Open
    kofitsa vasiliki.pdf (741.3Kb)
    Date
    2019-05
    Author
    Κοφίτσα, Βασιλική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Με το πέρασμα των χρόνων πολλά είναι αυτά που έχουν ειπωθεί για το παιχνίδι, ωστόσο η εξέλιξη του είναι μεγάλη. Για το παιδί από τα πρώτα του κιόλας χρόνια συμβολίζει την διέξοδό του από άσχημες εμπειρίες αλλά ταυτοχρόνως βοηθά στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Μέσα από το παιχνίδι βελτιώνονται οι δεξιότητές τους, μαθαίνουν να αλληλεπιδρούν με τους άλλους και να διαχειρίζονται σκέψεις και συναισθήματα. Εκτός από τον ψυχαγωγικό του χαρακτήρα έχει αποκτήσει παιδαγωγικές και θεραπευτικές διαστάσεις. Το παιχνίδι χρησιμοποιείται πλέον στις μέρες μας και ως θεραπεία, η οποία βασίζεται στις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. Για την καλύτερη αντιμετώπιση των προβλημάτων των παιδιών έχει ανακαλυφθεί μια μέθοδος, που είναι γνωστή ως παιχνιδοθεραπεία. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια διαδικασία που το παιδί έρχεται σε επαφή με θέματα του παρελθόντος και του παρόντος, τα οποία είναι δύσκολα να διαχειριστεί μόνο του. Προκειμένου όμως, να υπάρξουν εμφανή αποτελέσματα το παιχνίδι θα ήταν καλό να ταιριάζει με το αναπτυξιακό υπόβαθρο του παιδιού. Γι’ αυτό λοιπόν, οι ειδικοί είναι πλήρως «εξοπλισμένοι με εργαλεία» για να προσφέρουν τη βοήθεια τους στα παιδιά. Over the years, a lot of things have been said about playing, but its development is great. For the child, from the very first years, it symbolizes his/her way out of ugly experiences but at the same time assists in his/her all-round development. Through playing, children improve their skills, learn to interact with others and manage thoughts and feelings. In addition, to his entertaining character, it has acquired healing properties, as well. Playing is nowadays used as a therapy, which is based on the specific features of each child. To better address child problems, a method knows as play therapy has been discovered. In particular, it is a process in which children come in contact with past and present issues that are difficult to manage on their own. However, in order to have obvious results, it would be a good idea to match playing with children’s developmental background. For this reason, experts are “fully equipment with tools” to offer their help to children.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1304
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV