Now showing items 1-3 of 3

    • Αναπαραστάσεις ελληνικότητας και γλωσσικά μηνύματα σε διαφημίσεις πακέτων της Cosmote (2010 - 2018) 

      Απιδοπούλου, Ελένη; Apidopoulou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Η διαφήμιση αποτελεί ένα βασικό εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ενισχύοντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους με διάφορες τεχνικές, οι οποίες έχουν τη βάση τους στο παρελθόν αλλά ταυτόχρονα εξελίσσονται και ...
    • Η ρητορική του διαφημιστικού μηνύματος 

      Γρηγοριάδου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Σήμερα, τα ενδιαφέροντα και οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κοινού είναι περισσότερο πολύπλοκα και σύνθετα, καθώς οι άνθρωποι «βομβαρδίζονται» από χιλιάδες μηνύματα καθημερινά από όλα τα μέσα προσπαθώντας να αποσπάσουν ...
    • Τα γλωσσικά και τα παραγλωσσικά στοιχεία στις διαφημίσεις κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 

      Εμμανουηλίδης, Γεώργιος; Emmanouilidis, Georgios (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
      Περίληψη Στην παρούσα εργασία ερευνώνται τα γλωσσικά, παραγλωσσικά και εξωγλωσσικά στοιχεία των διαφημίσεων κατά το διάστημα της πανδημίας CoVid-19, με στόχο την ουσιαστικότερη κατανόηση της χρήσης και προσαρμογής ...