Search
Now showing items 1-3 of 3
Η πολυτροπικότητα στην επικοινωνία μέσα από τα μάτια των παιδιών. Μελέτη περίπτωσης παιδικών διαφημιστικών μηνυμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Η διαφήμιση αποτελεί με το πέρασμα των ετών αξιόλογο αντικείμενο ενδιαφέροντος λόγω των εμπορικών μηνυμάτων που μεταδίδει στο καταναλωτικό κοινό και ειδικότερα στα μικρά παιδιά τα οποία οδηγούν στην ανάπτυξη μίας καταναλωτικής ...
Τεχνολογίες AR/VR στη Διαφήμιση: Μελέτες Περίπτωσης και Συγκριτική Ανάλυση τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Οι τεχνολογίες της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας υιοθετούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια από τις επιχειρήσεις για σκοπούς μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου των ...
Η επικοινωνία στις διαφημίσεις: κριτήρια κειμενικότητας στα διαφημιστικά κείμενα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να εντοπίσει τα κριτήρια κειμενικότητας
σε διαφημιστικά μηνύματα που έχουν προβληθεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική
τηλεόραση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκαν τα ...