Search
Now showing items 1-2 of 2
Ορθογραφία και μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-15)
Η παραγωγή γραπτού λόγου και η ορθογραφία συνιστούν σύνθετες γνωστικές διαδικασίες και θεωρούνται πιο δύσκολες από την ανάγνωση. Από τη στιγμή που ένα παιδί ακούσει την εκφώνηση της καθ’ υπαγόρευση λέξης ή φράσης σχεδιάζει ...
Εκφάνσεις του οπτικού γραμματισμού στα γλωσσικά εγχειρίδια Δημοτικού: η περίπτωση της αξιοποίησης των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την παρουσία των κόμικς στα εγχειρίδια Γλώσσας του Δημοτικού. Ειδικότερα, στοχεύει στο να καταγράψει τον συνολικό αριθμό των κόμικς που υπάρχουν σ’ αυτά, να αναλύσει τα ...