Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσακιρίδου, Ελένη
dc.contributor.authorΔαλαγιώργος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2019-05-28T15:37:17Z
dc.date.available2019-05-28T15:37:17Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1318
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει ταξικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες, όπως αυτές προκύπτουν από το επάγγελμα του πατέρα των υποψηφίων, έχουν αυξημένες πιθανότητες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα κάποιες επαγγελματικές κατηγορίες υπερεκπροσωπούνται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στις σχολές υψηλής ζήτησης. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια μελέτη περίπτωσης σε ένα πολύ μεγάλο λύκειο της Δυτικής Μακεδονίας σε βάθος δεκαετίας σε μια προσπάθεια να επαληθευτούν ή να διαψευστούν οι προηγούμενες έρευνες. Τα δεδομένα που συλλέξαμε και η ανάλυσή τους έρχονται να επιβεβαιώσουν τις προηγούμενες έρευνες, αφού και στην περίπτωσή μας, ορισμένες επαγγελματικές κατηγορίες έχουν αυξημένες πιθανότητες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και υπερεκπροσωπούνται στις σχολές υψηλής ζήτησης. Several studies over the past decades have shown that admission to tertiary education has class characteristics. Several professional categories, as they are represented by the occupation of the father of the students, have increased admission probabilities and are overrepresented in the university population, especially in high demand schools. Our case study is about a large secondary school in the district of West Macedonia over a period of ten years. We’ve gathered data and analyzed them trying to see if the conclusions of the previous studies hold in our case as well. Indeed, our analysis shows that some professions have increased admission probabilities and are overrepresented in high demand schools.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectπολιτισμικό κεφάλαιοen_US
dc.subjectανισότητες στην εκπαίδευσηen_US
dc.subjectBourdieuen_US
dc.subjectμελέτη περίπτωσηςen_US
dc.subjectcultural capitalen_US
dc.subjectinequality in educational performanceen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.titleΚοινωνικοοικονομική κατάσταση και σχολική επίδοση: μια μελέτη περίπτωσηςen_US
dc.title.alternativeSocioeconomic status and school achievement: a case studyen_US
dc.typeΜSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record