Now showing items 1-2 of 2

    • Εισάγοντας την έννοια του 1/2 στο νηπιαγωγείο 

      Βοσνάκου, Ελένη; Vosnakou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
      Στο ελληνικό νηπιαγωγείο, η διδασκαλία των μαθηματικών κρίνεται πολύ σημαντική. Μέσα από τις δραστηριότητες που προτείνονται από το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, τα παιδιά, ανάμεσα στα άλλα, θα εισαχθούν στους φυσικούς αριθμούς, ...
    • Πότε ο πολλαπλασιασμός μεγαλώνει; Μια διδακτική παρέμβαση με τη χρήση επιτραπέζιου παιχνιδιού με κάρτες 

      Αποστολάκη, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
      Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως σκοπό να εξετάσει κατά πόσο θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί η παρανόηση ότι ο πολλαπλασιασμός πάντα μεγαλώνει τους αριθμούς με τη χρήση ενός παιχνιδιού με κάρτες που σχεδιάστηκε. Η υπόθεση της ...