Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΑραμπατζή, Μαρία
dc.date.accessioned2019-06-04T11:45:55Z
dc.date.available2019-06-04T11:45:55Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1341
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, εστιάζει στο κοινωνικό φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού που τείνει να λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς και στον ρόλο της σχολικής διαμεσολάβησης που έχει ως στόχο να καταπολεμήσει το φαινόμενο αυτό. Υπάρχουν πολλοί μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας. Όπως διαπιστώνεται και στην εργασία αυτή, η διαδικασία της σχολικής διαμεσολάβησης, αποτελεί μία από τις πιο βασικές και αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Σκοπός λοιπόν της εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο η διαμεσολάβηση, και ειδικότερα η σχολική διαμεσολάβηση, μπορεί να συμβάλλει θετικά και να οδηγήσει στην εξάλειψη του φαινομένου της σχολικής βίας. Η εργασία αυτή, στηρίζεται σε βιβλιογραφικές αναφορές ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας που ενισχύονται συνεχώς, με σκοπό να καλυφθεί πλήρως όλο το φάσμα του φαινομένου. The present work, focuses on the social phenomenon of bullying, that is gradually and equally on school mediation as a form of communication in an attempt to adress the above mentioned phenomenon. There are plenty of approaches that could be followed to tackle school violence, As it is suggested, though, by this current work, school mediation is one of the most fundamental and effective communication approaches to handle bullying. The aim of this work, is to present the way that mediation, to be more specific school mediation, could beneficially contribute and lead to the elimination of such phenomena. This work is based on references that, both in Greek an International Literature, are continuously enriched in order to cover the wide range of this phenomenon.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαμεσολάβησηen_US
dc.subjectσχολικός εκφοβισμόςen_US
dc.subjectσχολική διαμεσολάβησηen_US
dc.subjectμαθητές-διαμεσολαβητέςen_US
dc.subjectmediationen_US
dc.subjectbullyingen_US
dc.subjectschool mediationen_US
dc.subjectstudents-mediatorsen_US
dc.titleΗ διαμεσολάβηση ως μορφή επικοινωνίας στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμούen_US
dc.title.alternativeMediation as a form of communication in an attempt to address school bullyingen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record