Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΚατσούτα, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2019-06-04T14:26:31Z
dc.date.available2019-06-04T14:26:31Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1347
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των θεωριών του Piaget και του Vygotskyγια την γνωστική ανάπτυξη καθώς και η σύγκριση των θέσεων των δυο ψυχολόγων. Ο καθένας παρουσιάζει με διαφορετικό τρόπο τις διεργασίες που κάνει το παιδί μέχρι να φτάσει στο ανώτερο γνωστικό επίπεδο. Από την μια θα εστιάσουμε στην ανάλυση που κάνει ο Piaget στα στάδια ανάπτυξης του παιδιού από την γέννηση μέχρι την ενηλικίωση και στις διεργασίες που πραγματοποιούνται μέσα σε αυτή τη διάρκεια της ζωής τους, ώστε να φτάσουν στην γνώση και επομένως στη μάθηση. Επιπλέον, θα εξεταστεί το περιεχόμενο μάθησης ενός Πιαζετικού προγράμματος και θα αναλύσουμε κάθε πτυχή και ενεργό μέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Από την άλλη, μέσα στην εργασία θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη στάση του Vygotsky για την νοητική ανάπτυξη ο οποίος θα παρουσιάσει μια διαφορετική προσέγγιση για το πώς τα παιδιά μαθαίνουν «καλύτερα» και με ποια νοητικά εργαλεία συμβάλλουν στην περάτωση αυτής της διαδικασίας. Τελικά, οι δυο αυτές θεωρίες θα μπούνε στο μικροσκόπιο και θα μελετηθούν ως προς τα κοινά αλλά και αντιθετικά τους σημεία και θα καταλήξουμε στην κριτική των θεωριών για να εξεταστούν τα αποτελέσματα και η χρησιμότητα τους στη πράξη. Τhe purpose of this bibliographic work, is to study the theories of Piaget and Vygotsky on cognitive development as well as to compare the positions of the two psychologists. Everyone presents differently the processes the child does until he / she reaches the upper cognitive level. On the one hand, we will focus on Piaget's analysis of the stages of child development from birth to adulthood and the processes that take place during this lifetime to reach knowledge and hence learning.In addition, we will examine the learning content of a Piaget program and analyze every aspect and active member of the educational process. On the other hand, in that work, particular attention will be paid to Vygotsky's attitude towards cognitive development, which will present a different approach to how children learn "better" and with which mental tools they contribute to completing this process. Ultimately, these two theories will go into the microscope and be studied in their common but contradictory points and we will come to critique of theories to examine their results and their usefulness in practice.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectθεωρίες μάθησηςen_US
dc.subjectστάδια ανάπτυξηςen_US
dc.subjectμέθοδος σκαλωσιά (ΖΕΑ)en_US
dc.subjectκονστρουκτιβισμόςen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectσκέψηen_US
dc.subjectκοινωνίαen_US
dc.subjectlearning theoriesen_US
dc.subjectstage of developmenten_US
dc.subjectscaffoldingen_US
dc.subjectconstructivismen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectthoughten_US
dc.subjectsocietyen_US
dc.titleΔιάλογος δυο παιδαγωγών. Η περίπτωση του Piaget και του Vygotskyen_US
dc.title.alternativeDialogue between two educators. The case of Piaget and Vygotskyen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record