• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συνταγματικά Κατοχυρωμένα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Τρόποι Κατανόησης και Εφαρμογής τους στην Εκπαίδευση

    Thumbnail
    View/Open
    ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.pdf (1020.Kb)
    Date
    2019-05
    Author
    Τσουκαλά, Βασιλική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τα Δικαιώματα του Παιδιού – όπως αυτά ορίζονται από τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού – σε σχέση με την Εκπαίδευση. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στη βιβλιογραφία σχετικά με τα Δικαιώματα του ανθρώπου, αναλύεται το ιστορικό πλαίσιο εξέλιξής τους και διερευνάται η θέση των δικαιωμάτων στο ελληνικό κράτος. Στο δεύτερο μέρος, γίνεται αναφορά στα Συνταγματικά Κατοχυρωμένα Δικαιώματα του Παιδιού και τη θέση τους στην εκπαίδευση. Στο τρίτο μέρος, περιγράφεται η Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ΔΣΔΠ), ενώ το τέταρτο μέρος πραγματεύεται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στην Εκπαίδευση, διερευνά το περιβάλλον των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Σχολείο, εντοπίζει τρόπους ένταξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο πρόγραμμα σπουδών και παραθέτει τις προϋποθέσεις για εκπαιδευτική εφαρμογή των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.This paper deals with the Rights of the Child - as defined by the International Convention on the Rights of the Child - in relation to Education. In the first part of the work, reference is made to the bibliography on human rights, the historical context of their evolution is analyzed and the position of the rights in the Greek state is explored. In the second part, reference is made to the Constitutional Rights of the Child and their place in education. The third part describes the European Convention on Human Rights (ECHR) and the International Convention on the Rights of the Child (DPA), while the fourth part deals with Human Rights in Education, explores the human rights environment in the school, identifies ways the inclusion of Human Rights in the curriculum and sets out the prerequisites for the educational implementation of Human Rights.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1363
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV