Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιολόγου, Νεκταρία
dc.contributor.authorΧαλεβάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2019-06-13T14:04:57Z
dc.date.available2019-06-13T14:04:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1375
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΜε δεδομένο το γεγονός ότι στην πλειοψηφία των σχολείων της χώρας μας δημιουργούνται συνθήκες επαφής διαφόρων γλωσσών και πολιτισμών, προκλήθηκε η ανάγκη αλλαγής του τρόπου εργασίας των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις μιας σχολικής τάξης μικτής σύνθεσης. Η μειονοτική εκπαίδευση αποτελεί μια ιδιαίτερη συνθήκη της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας, αφορά τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και εμπεριέχει τόσο κοινωνικές όσο και πολιτικές διαστάσεις. Ωστόσο, πολλοί μειονοτικοί μαθητές επιλέγουν πλέον τα δημόσια σχολεία αντί του μειονοτικού σχολείου. Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων διευθυντών που εργάζονται σε πλειονοτικά σχολεία του Νομού Ξάνθης, αλλά έχουν εμπειρία και από μειονοτικά σχολεία, σχετικά με το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη μειονοτική εκπαίδευση και τις αντιφάσεις που τη χαρακτηρίζουν, τις εκπαιδευτικές πρακτικές που εφαρμόζονται στα πλειονοτικά σχολεία και τις προτάσεις τους για βελτίωση της μειονοτικής εκπαίδευσης. Ως ερευνητική μέθοδος επιλέχθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη σε οκτώ διευθυντές, οι οποίοι καλούνται σε καθημερινό επίπεδο να διαχειριστούν θέματα πολιτισμικής ετερότητας και διγλωσσίας και να εφαρμόσουν παιδαγωγικές στρατηγικές ενδυνάμωσης των μαθητών αυτών. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν την άνοιξη του έτους 2019.Given the fact that in the majority of the schools in our country has been created conditions of contact of different languages and cultures, it causes the need to change the way of teachers work in order to meet the new demands of a mixed school composition class. The minority education constitutes a particular treaty of Greek educational reality, concerns the Muslim minority of Thrace and includes not only social but also political dimensions. However, many students choose majority schools instead of the minority school. The present research aims at studying the views of headmasters who work in majority schools o Xanthi/Thrace, but they have work experience in minority schools as well, about the legal framework that exists in minority educational system and the controversies that characterize it, the educational practices in their teaching in majority schools and their suggestions for improving minority educational system. The research method which has been chosen is semi structured interviews to eight headmasters, who are called on a daily basis to manage issues of cultural diversity and bilingualism and implement educational strategies empowerment these students. These interviews took place in spring 2019.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectπρακτικέςen_US
dc.subjectδιευθυντές / ντριεςen_US
dc.subjectδίγλωσσοι μαθητέςen_US
dc.subjectμειονοτική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectμειονοτικά σχολείαen_US
dc.subjectviewsen_US
dc.subjectpracticesen_US
dc.subjectheadmastersen_US
dc.subjectbilingual studentsen_US
dc.subjectminority educationen_US
dc.subjectminority schoolsen_US
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών Διευθυντών πλειονοτικών δημοτικών σχολείων νομού Ξάνθης για τη Mειονοτική εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeExamining the perceptions and the practices of the headmasters of the major primary schools of Xanthi prefecture for the Minority educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record