Show simple item record

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Ταβελλάρης
dc.contributor.authorΤαβελλάρης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-06-28T15:34:55Z
dc.date.available2019-06-28T15:34:55Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1406
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Επαγγελματική Μάθηση και Καινοτομίες στην Εκπαίδευσηen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα επιχειρείται η παρουσίαση της λειτουργίας του καινοτόμου θεσμού της μαθητείας στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση μέσω των ΕΠΑΛ και η συμβολή του διευθυντή στην αποτελεσματικότερη υλοποίησή του μέσα από την διερεύνηση των απόψεων των διευθυντικών και εκπαιδευτικών στελεχών. Μετά την αναφορά στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τον θεσμό της μαθητείας, την παρουσίαση βασικών αρχών και μοντέλων της εκπαιδευτικής και ευρύτερης διοίκησης, αλλά και των χαρακτηριστικών των διευθυντών, που αναλαμβάνουν την διοίκηση του θεσμού της μαθητείας, επιχειρείται δε να σκιαγραφηθεί ο βαθμός αποτελεσματικότερης λειτουργίας με καινοτόμους μεθόδους διοίκησης, αλλά και ο τρόπος εισαγωγής του καινοτόμου αυτού θεσμού λαμβάνοντας υπόψη το ευρύτερο περιβάλλον, όπου λαμβάνει χώρα αυτή η καινοτομία μέσα από παρουσίαση των θετικών και αδύνατων σημείων, που εντοπίζονται από τους συμμετέχοντες στην έρευνα με την βοήθεια της σχετικής βιβλιογραφίας. The present research seeks to present the operation of the innovative institution of apprenticeship in technical vocational education (TVE) through EPAL and the contribution of the Director to the most effective implementation through the investigation of the views of the managerial and educational staff. Following the reference to the current legislative framework for the institution of apprenticeship, the presentation of basic principles and models of the educational and broader administration, as well as the characteristics of the directors, who undertake the administration of the institution of apprenticeship, an attempt is made to outline the degree of effectiveness of the operation with innovative methods of administration, as well as the way of introducing this innovative institution taking into account the broader environment, where this innovation takes place through presentation of the positive and weak points, which are identified by the participants in the survey with the help of the relevant bibliography.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμαθητείαen_US
dc.subjectτεχνική επαγγελματική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΕΠΑΛen_US
dc.subjectεκπαιδευτική διοίκησηen_US
dc.subjectκαινοτομίαen_US
dc.subjectapprenticeshipen_US
dc.subjectTVEen_US
dc.subjectEPALen_US
dc.subjecteducational administrationen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των διευθυντών - υποδιευθυντών των ΕΠΑΛ για τη λειτουργία του θεσμού της μαθητείας και τη συμβολή του διευθυντή στην υλοποίησή τουen_US
dc.title.alternativeInvestigation of the views of the teachers and the managers-deputy directors of the EPAL on the operation of the apprenticeship institution and the contribution of the manager to its implementationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record