Show simple item record

dc.contributor.authorΡίμπα, Ελπίδα
dc.date.accessioned2016-06-02T06:45:23Z
dc.date.available2016-06-02T06:45:23Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.other424 ΡΙΜ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/141
dc.descriptionΕπιβλέπων καθηγητής: Ιωάννης Μπέτσας Μέλη της εξεταστικής επιτροπής: Καλλιόπη Βρυνιώτη, Σοφία Αυγητίδουel_GR
dc.description.abstractΠερίληψη Η αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικές ικανότητες και επαγγελματικές δεξιότητες είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες και πραγματικά απασχολούν την ακαδημαϊκή κοινότητα, ιδιαίτερα σήμερα, με τις προσπάθειες που καταβάλλονται για τη δημιουργία ενιαίου και σύγχρονου συστήματος εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το μοντέλο της Μπολόνια. Στην παρούσα μελέτη, εξετάζονται πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών προσχολικής εκπαίδευσης από εννέα χώρες της Ε.Ε. και παρουσιάζονται τα ευρήματα αναφορικά με την επίδραση του μοντέλου της Μπολόνια στα συγκεκριμένα προγράμματα, με τα μοντέλα εκπαίδευσης που υιοθετούνται, με τις μεταβολές που έχουν λάβει χώρα στη διαχρονία της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης και με τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών που προωθούν τα μελετηθέντα προγράμματα. Πρόκειται για μια προσπάθεια να αναδειχθούν ορισμένες από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης και να επιστήσει την προσοχή στις διαφαινόμενες επιπτώσεις στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και σε ολόκληρη την κοινωνία, από την υιοθέτηση εκπαιδευτικών μοντέλων της Ε.Ε. Abstract The initial teacher training for early childhood education, educational abilities and professional skills are very important factors and actually concern the academic community, especially today, with the efforts for a unified and modern training system for teachers according to the Bologna model. In this study, we examined university curricula of preschool education of nine EU countries and presented the findings regarding the effect of the model of Bologna in the specific programs, the training models adopted, the changes have taken place through time of preschool teachers’ training and the skills that promoted of these programs. It is an attempt to highlight some of the challenges facing the training of preschool teachers and to draw attention to the emerging impacts of the adoption of EU educational models.el_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνel_GR
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΠρογράμματα σπουδώνel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηel_GR
dc.subjectTeacher educationel_GR
dc.subjectEarly childhood educationel_GR
dc.subjectCurriculael_GR
dc.subjectProfessional developmentel_GR
dc.titleΣυγκριτική προσέγγιση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσηςel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record