Τα μαθήματα Τεχνών στην Εκπαίδευση
Abstract
Στη παρούσα βιβλιογραφική έρευνα έχουν μελετηθεί τα τέσσερα Καλλιτεχνικά/Δημιουργικά μαθήματα που υπάρχουν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τα οποία είναι : τα Εικαστικά, η Μουσική, το Θέατρο και η Λογοτεχνία. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα προγράμματα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας και στους σκοπούς και τους στόχους αυτών των μαθημάτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο διερευνάται η θέση που έχουν αυτά τα μαθήματα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στο τρίτο κεφάλαιο επισημαίνεται μέσα από έρευνες η σημαντικότητα που έχουν όλες αυτές οι Τέχνες στην πρόοδο του παιδιού, εξετάζοντας τη συμβολή τους στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα αυτής της διατριβής.In this Research, we have studied the four Artistic / Creative courses that exist in the Greek educational system which are: Fine Arts, Music, Theater and Literature. The first chapter deals with the curricula of the Ministry of Education and the aims and the objectives of these courses. In the second chapter reference is investigated the place these courses have in the Greek education system. The third chapter highlights through research the importance of all these arts on the progress of a child, examining their contribution to the development of the child. The final chapter presents the conclusions of this thesis.