Now showing items 81-100 of 149

    • ΛΟΑΤΚΙ+ Κοινότητα στον Ελληνικό Κινηματογράφο = LGBTQ+ Community in Greek Cinema 

      Δερεκίδη, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Τα θέματα που αφορούν την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να τίθενται όλο και περισσότερο στο τραπέζι του δημόσιου λόγου. Η εξέλιξη της κοινωνίας, η ανάγκη των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων για ελεύθερη έκφραση αλλά και η ...
    • Παραποιημένες ειδήσεις στο χώρο της πολιτικής 

      Γκρίζου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Αν και οι ψευδείς ειδήσεις δεν είναι νέο φαινόμενο, πρόσφατα επιδεινώθηκαν με την έλευση της ψηφιακής εποχής, καθιστώντας το ένα από τα πιο έντονα αμφισβητούμενα ζητήματα στην πολιτική επικοινωνία και τον δημοσιογραφικό ...
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολιτική: η επίδρασή τους στην πολιτική συμμέτοχη 

      Φραντζεσκάκη, Βιολέτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-02)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να διεισδύσουν στην καθημερινότητα των χρηστών και να γίνουν ένα απαραίτητο εργαλείο για την ανθρωπότητα. Οι πολίτες τα χρησιμοποιούν είτε για επαγγελματικούς ...
    • Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagram 

      Καλαϊτζής, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση του Instagram». Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού με ...
    • ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και διαφημίσεις 

      Σοφρώνης, Σταύρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Στην εργασία αυτή, εξετάζεται η προβολή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στον χώρο της διαφήμισης, ένα θέμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει ερευνηθεί αρκετά, ειδικά στην Ελλάδα. Ερευνώντας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο ...
    • Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών μέσω GoogleEarth 

      Χάντρι, Αντρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Με την ψηφιακή επανάσταση ήρθαν στο προσκήνιο πολλές μορφές ψηφιακής τέχνης, αυτό που εξετάζει η παρούσα εργασία είναι η τέχνη της ψηφιακής αφήγησης (storytelling). Η ψηφιακή αφήγηση θεωρείται η εκμοντερνοποίηση της αρχαίας ...
    • Social media και πολιτική: ο πολιτικός λόγος του δικομματισμού στην προεκλογική περίοδο του 2019 

      Mπολανάκης, Παναγιώτης - Ραφαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Το 2019 στο ελληνικό πολιτικό τοπίο κυριαρχούν δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, το καθένα με ξεχωριστές ιδεολογικές πλατφόρμες και οράματα για το μέλλον της χώρας. Ενόψει των εκλογών του 2019, ο πολιτικός λόγος και η επικοινωνία ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Γώγος, Σεραφείμ - Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν δημιουργήσει σεισμικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις καθώς και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές επικοινωνίες ...
    • ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και διαφήμιση 

      Ζέρβα, Ιωάννα; Κάτης, Απόστολος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των ανθρώπων για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και πως την αντιλαμβάνονται μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής ...
    • Η κατάθλιψη μέσα από τα μάτια ενός εφήβου 

      Ζώζουλας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της κατάθλιψης μέσα από τα μάτια ενός εφήβου. Ορίζοντας αρχικά την κατάθλιψη ως μία ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από παρατεταμένης διαρκείας συναισθήματα, όπως ...
    • Η χρήση των οπτικοακουστικών μέσων για την προβολή της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς: δημιουργία μίνι ντοκιμαντέρ 

      Πλαγίσου, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχουμε να αναπτύξουμε την πόλη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό γαστρονομικό προορισμό, αναδεικνύοντας τον πολιτισμό της μέσα από έρευνα για τη συλλογή όλων των δεδομένων και στη συνέχεια ...
    • «Ιστορίες κι αναμνήσεις»: δημιουργώντας ένα μίνι ντοκιμαντέρ για τα παλαιοπωλεία της Θεσσαλονίκης 

      Ευγενίου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Ένα ντοκιμαντέρ αποτελεί μια αναπαράσταση της πραγματικής ζωής. Στην παρούσα εργασία, η παραγωγή του ντοκιμαντέρ δημιουργήθηκε για να δείξει την ιστορία που κρύβουν μέσα αυτά τα παλαιοπωλεία και πώς ο κόσμος επιλεγεί να ...
    • Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα 

      Παπαλαμπροπούλου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει πως η προπαγάνδα μεταφέρθηκε και άλλαξε από τα παλαιά στα νέα μέσα και με ποιον τρόπο διαδίδεται με το πέρασμα των χρόνων. Ως μέσο διαμόρφωσης γνώμης, επηρεασμού συμπεριφοράς και διασποράς ...
    • Ασύρματες τεχνολογίες στην κινητή τηλεφωνία και το δίκτυο 5ης γενιάς (5G) 

      Πλούμης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναπτύξουμε τη λειτουργία του νέου δικτύου 5G και τις σημαντικές επιρροές που αυτό μπορεί να επιφέρει στην καθημερινότητά μας. Αρχικά παρουσιάζονται οι ασύρματες τεχνολογίες ...
    • Υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης των Περιφερειών 

      Κίκας, Παρασκευάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο "Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των ελληνικών Περιφερειών" χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος αφορά τα θεωρητικά ζητήματα σχετικά με το θέμα της εργασίας και στο δεύτερο μέρος ...
    • Body shining: η δημιουργία ενός κοινωνικού ντοκιμαντέρ 

      Μπράχου, Πηνελόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός μικρού μήκους κοινωνικού ντοκιμαντέρ με ονομασία “Body Shining”. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο γίνεται καταγραφή του όρου “κοινωνικό ντοκιμαντέρ”, ο τρόπος ...
    • Σκιαγραφώντας το προφίλ ενός σύγχρονου gamer 

      Μίμης, Παναγιώτης; Κυριάκου, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-04)
      Εδώ και αρκετές δεκαετίες τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών είναι πια αρκετά διαδεδομένη και είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
    • Ολοκληρωμένο σύστημα προώθησης τουριστικού προϊόντος: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας και τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Android 

      Γκιζάρη, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της επικοινωνίας και η συνεχής χρήση των κινητών συσκευών, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα του τουρισμού. Η χρήση του διαδικτύου δημιούργησε νέες ανάγκες αλλά κάλυψε ...
    • Ο τρόπος παρουσίασης του σκανδάλου Novartis από τα ελληνικά Μ.Μ.Ε. 

      Αδαμίδου, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η πλαισίωση είναι διαδικασία, που εφαρμόζεται για να κατευθυνθεί η άποψη των πολιτών για κάποιο θέμα. Το πλαίσιο άλλες πληροφορίες αποσιωπά και άλλες υπερτονίζει. Καθορίζοντας έτσι τον υπεύθυνο για το πρόβλημα. Με σκοπό ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην δημοκρατία 

      Στρογγυλός, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στην δημοκρατία. Αρχικά στο πρώτο κομμάτι της εργασίας, το θεωρητικό, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην σχέση και ...