• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ολοκληρωμένο σύστημα προώθησης τουριστικού προϊόντος: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας και τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Android

    Thumbnail
    View/Open
    Γκιζάρη, Δέσποινα.pdf (10.91Mb)
    Date
    2023-05
    Author
    Γκιζάρη, Δέσποινα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της επικοινωνίας και η συνεχής χρήση των κινητών συσκευών, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα του τουρισμού. Η χρήση του διαδικτύου δημιούργησε νέες ανάγκες αλλά κάλυψε και πολλές από τις παλιές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, όπως η γρήγορη και ολοκληρωμένη πληροφόρηση όπου κι αν βρίσκεται. Η διευκόλυνση αυτή παρέχεται μέσω των εφαρμογών που αναπτύσσονται και μπορεί ο χρήστης να επιλέξει και να τις εγκαταστήσει στο κινητό του. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την ολοκληρωμένη προώθηση τουριστικου προϊόντος με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση πλατφόρμας και τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικό πρόγραμμα Android.Στο θεωρητικό κομμάτι αναλύονται όροι σχετικοί με τον τουρισμό, και την επιρροή του διαδικτυακού μάρκετινγκ τόσο σε αυτό όσο και στους τουρίστες. Στο πρακτικό κομμάτι αναλύθηκε το όνομα, το λογότυπο, τα είδη τουρισμού που παρέχει ο Δήμος Δομοκού και η κατηγοριοποίηση που προέκυψε από αυτούς ώστε να βασιστεί σε εξαγώμενα δεδομένα η ανάπτυξη της ιστοσελίδας και μετέπειτα της εφαρμογής. Η σελίδα αναπτύχθηκε στο πρόγραμμα wordpress και η εφαρμογή αναπτύχθηκε με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MIT App Inventor για κινητές συσκευές Android. Εν κατακλείδι η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση της, περιλαμβάνει περιεχόμενα, εισαγωγή βίντεο, εντολή τηλεφωνικής κλίσης, βαθμολόγηση καταστημάτων εστίασης και πεδίο αποστολής μηνυμάτων και σχολιασμού. The colossal development of new technologies in the communication field and the continuous use of mobile devices, have not left unaffected the tourism sector as well. The usage of Web, created new needs but also filled much more of the older needs of modern man, such as the fast and complete information wherever they are located. This empowerment is enabled through developing applications which the user can choose and download into his mobile phone. The present essay is about a completed promotion of tourism product through designing, developing and assessing on an electronic platform and a tourism application with utilization of an Android operating system. During the theoretically part, there has been analyzed terms related to tourism as also the influence of it, so on online marketing as on the tourists themselves. On the practical side, there has been studied the name, the logotype, the tourism types which the municipality of Domokos is providing, and furthermore the classification that derived from them due to grounding the webpage and the application on the exported data. The webpage has been developed on the Wordpress program and also the application on the MIT App Inventor programming environment for Android mobile devices. Last but not least, the application is easy to use, includes contents, video introduction, phone call command, rating eating establishments and messaging and commenting fields.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3580
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • Ανάλυση αγοράς και εκτίμηση ανατροπής αλυσίδων αξίας συστήματος προώθησης και διαχείρισης τουρισμού ευεξίας 

      Βαλσαμοπούλου, Σταυρούλα (Βαλσαμοπούλου Σταυρούλα, 2021-02)
      Το ευρύτερο τουριστικό περιβάλλον έχει υποστεί τεράστιες αλλαγές κατά την έναρξη του έτους 2020, με την έκρηξη της πανδημίας λόγω COVID-19, επηρεάζοντας όλες τις επιχειρήσεις παγκοσμίως, ανάμεσά τους και τον τουρισμό ...
    • Οικογενειακές επιχειρήσεις στον παραδοσιακό οικισμό του Νυμφαίου σήμερα. Μελέτη περίπτωσης 

      Κατσάκη, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
      Η παρούσα μελέτη αποτελεί επιτόπια ιστορική έρευνα με συνεντεύξεις για ανάδειξη της προφορικής ιστοριογράφησης σε τοπικό πεδίο. Στόχος είναι η ανάδειξη της οικονομικής και τουριστικής επιχειρηματικής δράσης στο Νυμφαίο ...
    • ChalkisApp: έξυπνο σύστημα παροχής προτάσεων τουριστικών προορισμών 

      Γκούμας, Σταμάτης (Γκούμας Σταμάτης, 2018-10)
      Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό στόχο την ανάπτυξη μιας εφαρμογής, η οποία συμβάλλει στην καθοδήγηση των τουριστών κατά την διάρκεια των ταξιδιών τους. Η εφαρμογή, σχεδιάστηκε αξιοποιώντας τεχνολογίες ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV