dc.description.abstract | Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της επικοινωνίας και η συνεχής χρήση των κινητών συσκευών, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα του τουρισμού.
Η χρήση του διαδικτύου δημιούργησε νέες ανάγκες αλλά κάλυψε και πολλές από τις παλιές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, όπως η γρήγορη και ολοκληρωμένη πληροφόρηση όπου κι αν βρίσκεται. Η διευκόλυνση αυτή παρέχεται μέσω των εφαρμογών που αναπτύσσονται και μπορεί ο χρήστης να επιλέξει και να τις εγκαταστήσει στο κινητό του.
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την ολοκληρωμένη προώθηση τουριστικου προϊόντος με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση πλατφόρμας και τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικό πρόγραμμα Android.Στο θεωρητικό κομμάτι αναλύονται όροι σχετικοί με τον τουρισμό, και την επιρροή του διαδικτυακού μάρκετινγκ τόσο σε αυτό όσο και στους τουρίστες.
Στο πρακτικό κομμάτι αναλύθηκε το όνομα, το λογότυπο, τα είδη τουρισμού που παρέχει ο Δήμος Δομοκού και η κατηγοριοποίηση που προέκυψε από αυτούς ώστε να βασιστεί σε εξαγώμενα δεδομένα η ανάπτυξη της ιστοσελίδας και μετέπειτα της εφαρμογής. Η σελίδα αναπτύχθηκε στο πρόγραμμα wordpress και η εφαρμογή αναπτύχθηκε με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MIT App Inventor για κινητές συσκευές Android. Εν κατακλείδι η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση της, περιλαμβάνει περιεχόμενα, εισαγωγή βίντεο, εντολή τηλεφωνικής κλίσης, βαθμολόγηση καταστημάτων εστίασης και πεδίο αποστολής μηνυμάτων και σχολιασμού.
The colossal development of new technologies in the communication field and the continuous use of mobile devices, have not left unaffected the tourism sector as well. The usage of Web, created new needs but also filled much more of the older needs of modern man, such as the fast and complete information wherever they are located. This empowerment is enabled through developing applications which the user can choose and download into his mobile phone.
The present essay is about a completed promotion of tourism product through designing, developing and assessing on an electronic platform and a tourism application with utilization of an Android operating system. During the theoretically part, there has been analyzed terms related to tourism as also the influence of it, so on online marketing as on the tourists themselves.
On the practical side, there has been studied the name, the logotype, the tourism types which the municipality of Domokos is providing, and furthermore the classification that derived from them due to grounding the webpage and the application on the exported data. The webpage has been developed on the Wordpress program and also the application on the MIT App Inventor programming environment for Android mobile devices. Last but not least, the application is easy to use, includes contents, video introduction, phone call command, rating eating establishments and messaging and commenting fields. | en_US |