Now showing items 88-107 of 147

    • Κίνημα Me too και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα 

      Πολυμέρου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η εμφάνιση του Me too στην Ελλάδα είναι ένα θέμα που απασχόλησε και απασχολεί πολύ την κοινωνία και τα ΜΜΕ. Με την Σοφία Μπεκατώρου να κάνει την αρχή με την εξομολόγηση της για τον βιασμό που υπέστη, το κίνημα και οι ...
    • Κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων 

      Μπίνια, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα την προστασία των προσωπικών δεδομένων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα πόσο καλά γνωρίζει ο μέσος χρήστης για την προστασία των δεδομένων του. Το διαδίκτυο έχει αναπτυχθεί ...
    • Λόγος και πανδημία: η αναπαραγωγή και επίδραση της ψευδοεπιστήμης στην αντίληψη των πολιτών 

      Κομπινόγλου, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η πανδημία του κορωνοϊού συνοδεύτηκε και από μία πανδημία παραπληροφόρησης και ψευδών ειδήσεων. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτό είναι μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής ...
    • Λόγος μίσους και το ζήτημα των έμφυλων διακρίσεων 

      Κατσιφλώρου, Στεφανία - Ευαγγελία; Μπλούνα, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Μέσα από μια εξέταση των προοπτικών των συμμετεχόντων, η μελέτη εμβαθύνει στους διαφορετικούς ρόλους που πρέπει να αναλάβουν οι διάφορες οντότητες για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα ζητήματα φύλου. Τα ευρήματα ...
    • ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και διαφημίσεις 

      Σοφρώνης, Σταύρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Στην εργασία αυτή, εξετάζεται η προβολή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στον χώρο της διαφήμισης, ένα θέμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει ερευνηθεί αρκετά, ειδικά στην Ελλάδα. Ερευνώντας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο ...
    • ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και διαφήμιση 

      Ζέρβα, Ιωάννα; Κάτης, Απόστολος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των ανθρώπων για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και πως την αντιλαμβάνονται μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής ...
    • ΛΟΑΤΚΙ+ Κοινότητα στον Ελληνικό Κινηματογράφο = LGBTQ+ Community in Greek Cinema 

      Δερεκίδη, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Τα θέματα που αφορούν την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να τίθενται όλο και περισσότερο στο τραπέζι του δημόσιου λόγου. Η εξέλιξη της κοινωνίας, η ανάγκη των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων για ελεύθερη έκφραση αλλά και η ...
    • Μαθαίνοντας για το Πυθαγόρειο Θεώρημα μέσω εκπαιδευτικών animated video και διανυσματικών γραφικών 

      Χατζημιχαήλ, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών, 2024-04)
      Η εκπαιδευτική αξία του animation είναι τεράστια καθώς προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και το επίπεδο κατανόησης των μαθητών. Το animation επιτρέπει τη δημιουργία δυναμικών, ζωντανών ...
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολιτική: η επίδρασή τους στην πολιτική συμμέτοχη 

      Φραντζεσκάκη, Βιολέτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-02)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να διεισδύσουν στην καθημερινότητα των χρηστών και να γίνουν ένα απαραίτητο εργαλείο για την ανθρωπότητα. Οι πολίτες τα χρησιμοποιούν είτε για επαγγελματικούς ...
    • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: ο σύγχρονος εθισμός; 

      Παρηγορίδου, Φρειδερίκη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-12)
      Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ιστορία και την εξέλιξη αυτών, την επίδραση που έχουν στην καθημερινότητα του χρήστη ενώ αναλύονται βασικές λειτουργίες και υπηρεσίες που προσφέρουν, κάνοντας ...
    • Μελέτη και υλοποίηση ιστοσελίδας με σκοπό το μάρκετινγκ εκπαιδευτικού οργανισμού 

      Γκροζούδης, Πολύκαρπος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στην παρούσα εργασία αντιμετωπίζεται η ανάπτυξη ιστοσελίδας για τον παγκόσμιο ιστό ως έργο της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης των υπολογιστών. Αρχικά ορίζονται οι λειτουργικές απαιτήσεις που έχει ο ιστότοπος, ...
    • Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί για τις γυναίκες και η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα 

      Παπαποστόλου, Κωνσταντίνα; Μάντου, Αγνή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις ανά τον κόσμο είναι ιδιαίτερα σημαντικές για μία σειρά από ζητήματα, ανάμεσα στα οποία ιδιαίτερα σημαντική είναι η προστασία των δικαιωμάτων των γυναικών και η γενικότερη προστασία και υπεράσπιση ...
    • Ο ρόλος της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων 

      Χρυσαφίδου, Στεφανία; Σαλκάμη - Χαμαϊδή, Αργυρώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στο ρόλο της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επιρροή των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα σύμφωνα με την ...
    • Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προώθηση των κινηματογραφικών προβολών 

      Ανανιάδης, Βασίλειος; Καραμάνης, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Αναμφίβολα, τα ψηφιακά μέσα έχουν επηρεάσει σημαντικά την κινηματογραφική βιομηχανία, σε όλα τα επίπεδα ποικιλοτρόπως. Ιδιαίτερα σημαντική φαίνεται ότι είναι η επιρροή που ασκούν στα άτομα νεαρής ηλικίας, όσον αφορά τον ...
    • Ο τρόπος παρουσίασης του σκανδάλου Novartis από τα ελληνικά Μ.Μ.Ε. 

      Αδαμίδου, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η πλαισίωση είναι διαδικασία, που εφαρμόζεται για να κατευθυνθεί η άποψη των πολιτών για κάποιο θέμα. Το πλαίσιο άλλες πληροφορίες αποσιωπά και άλλες υπερτονίζει. Καθορίζοντας έτσι τον υπεύθυνο για το πρόβλημα. Με σκοπό ...
    • Οι διαστάσεις του έμφυλου διαχωρισμού στη σύγχρονη πραγματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης 

      Ταχμαζίδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η εργασία αυτή έχει ως στόχο την κατανόηση της δύναμης που έχει ο έμφυλος διαχωρισμός, αλλά και την επιρροή που έχει στην κοινωνία, μέσα από τα μηνύματα που δίνει. Για την ολοκλήρωση της εργασίας και την εξαγωγή συμπερασμάτων, ...
    • Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο χώρος της ένδυσης στην Ελλάδα 

      Μακρίδου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις «Διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» και το «Χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα». Σε αδρές γραμμές η διαφήμιση είναι ένας συνδυασμός τεχνικών που στοχεύει σε ορισμένο καταναλωτικό ...
    • Οι Έλληνες πολιτικοί στο ίνσταγκραμ: μελέτη των λογαριασμών του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αλέξη Τσίπρα 

      Παπαρρίζος, Γεώργιος; Κυριζάκης, Ευάγγελος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει το πώς επικοινωνούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής οι πολιτικοί των δυο μεγαλύτερων κομμάτων της Ελλάδας, συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης της Νέας Δημοκρατίας και ...
    • Οι έξυπνες συσκευές στην σύγχρονη κοινωνία 

      Σαραντάρη – Χατζηκωνσταντίνου, Ηλέκτρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην δημιουργία έξυπνων συσκευών με αυτοματοποιημένες λειτουργίες και νέα τεχνολογικά συστήματα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής του ανθρώπου και διευκολύνουν ...
    • Οι παραποιημένες ειδήσεις: αίτια, συνέπειες του φαινομένου και πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης 

      Ζαφειρόπουλος, Βασίλειος; Δέτσιος, Θεόδωρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Η διάδοση παραποιημένων ή ψευδών ειδήσεων αποτελεί ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα στην ψηφιακή εποχή. Με την έλευση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και την ευκολία της ανταλλαγής πληροφοριών που αυτά παρέχουν, οι ψευδείς ...