Μελέτη και υλοποίηση ιστοσελίδας με σκοπό το μάρκετινγκ εκπαιδευτικού οργανισμού
Abstract
Στην παρούσα εργασία αντιμετωπίζεται η ανάπτυξη ιστοσελίδας για τον παγκόσμιο
ιστό ως έργο της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης των υπολογιστών.
Αρχικά ορίζονται οι λειτουργικές απαιτήσεις που έχει ο ιστότοπος, αφού γίνει
παρουσίαση των τεχνολογιών που θα τις υλοποιήσουν. Γίνεται η υπόθεση ότι αυτό
είναι εφικτό να γίνει εσωτερικά από μία επιχείρηση στο χώρο της ιδιωτικής
Εκπαίδευσης. Για την υπόθεση αυτή, γίνεται επιτόπια έρευνα στην επιχείρηση και
εκτελούνται δοκιμαστικά σενάρια που ελέγχουν αν είναι εφικτό από πλευράς
εξοπλισμού, διαθέσιμου υλικού και ανθρωπίνων πόρων. Με την επιβεβαίωσή της,
γίνεται βιβλιογραφική μελέτη των αρχών του design που αφορούν την ανάπτυξη
ιστοσελίδων και αναπτύσσεται μια Γλώσσα του Design. Για τη δομή και την
οργάνωση των στατικών και δυναμικών σελίδων, γίνεται μελέτη περίπτωσης για τους
άμεσους ανταγωνιστές της επιχείρησης. Τέλος παρουσιάζεται η τελική υλοποίηση με
τις λεπτομέρειές της, εκτίθενται τα συμπεράσματα και γίνονται προτάσεις για τη
συνέχεια της ανάπτυξης του marketing της επιχείρησης μέσα από τον παγκόσμιο ιστό. In this dissertation, we deal with the development of a website for the world wide web
as a project of both marketing science and computer science. The functional
requirements of the website are defined, after presenting the technologies that will
implement them. A hypothesis is postulated that this is feasible internally by a
company in the field of Private Education. For this hypothesis, field research is
conducted by the execution of Test Scenarios that determine whether it is feasible by a
hardware, available content and human resources. Once this hypothesis has been
confirmed, a bibliographic study is conducted which studies design principles relevant
to web development and a Design Language is developed and applied throughout the
project. For the stucture and the organisational schema of the static and dynamic
pages, a case-study of competing implementations by the company’s direct
competitors is conducted. An implementation which incorproates all the competing
functionalities is presented. Finally, details of the final implementation are presented,
and, the conclusions of the dissertation are drawn and recommendations for the
further development of in-house web-marketing are made.