Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΓκροζούδης, Πολύκαρπος
dc.date.accessioned2023-03-10T12:09:10Z
dc.date.available2023-03-10T12:09:10Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3206
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αντιμετωπίζεται η ανάπτυξη ιστοσελίδας για τον παγκόσμιο ιστό ως έργο της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης των υπολογιστών. Αρχικά ορίζονται οι λειτουργικές απαιτήσεις που έχει ο ιστότοπος, αφού γίνει παρουσίαση των τεχνολογιών που θα τις υλοποιήσουν. Γίνεται η υπόθεση ότι αυτό είναι εφικτό να γίνει εσωτερικά από μία επιχείρηση στο χώρο της ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Για την υπόθεση αυτή, γίνεται επιτόπια έρευνα στην επιχείρηση και εκτελούνται δοκιμαστικά σενάρια που ελέγχουν αν είναι εφικτό από πλευράς εξοπλισμού, διαθέσιμου υλικού και ανθρωπίνων πόρων. Με την επιβεβαίωσή της, γίνεται βιβλιογραφική μελέτη των αρχών του design που αφορούν την ανάπτυξη ιστοσελίδων και αναπτύσσεται μια Γλώσσα του Design. Για τη δομή και την οργάνωση των στατικών και δυναμικών σελίδων, γίνεται μελέτη περίπτωσης για τους άμεσους ανταγωνιστές της επιχείρησης. Τέλος παρουσιάζεται η τελική υλοποίηση με τις λεπτομέρειές της, εκτίθενται τα συμπεράσματα και γίνονται προτάσεις για τη συνέχεια της ανάπτυξης του marketing της επιχείρησης μέσα από τον παγκόσμιο ιστό. In this dissertation, we deal with the development of a website for the world wide web as a project of both marketing science and computer science. The functional requirements of the website are defined, after presenting the technologies that will implement them. A hypothesis is postulated that this is feasible internally by a company in the field of Private Education. For this hypothesis, field research is conducted by the execution of Test Scenarios that determine whether it is feasible by a hardware, available content and human resources. Once this hypothesis has been confirmed, a bibliographic study is conducted which studies design principles relevant to web development and a Design Language is developed and applied throughout the project. For the stucture and the organisational schema of the static and dynamic pages, a case-study of competing implementations by the company’s direct competitors is conducted. An implementation which incorproates all the competing functionalities is presented. Finally, details of the final implementation are presented, and, the conclusions of the dissertation are drawn and recommendations for the further development of in-house web-marketing are made.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΑρχιτεκτονική λογισμικούen_US
dc.subjectΕργαλεία λογισμικούen_US
dc.subjectΟπτικοακουστικό υλικόen_US
dc.subjectΠολυμέσαen_US
dc.subjectWeb designen_US
dc.subjectΙστοσελίδαen_US
dc.titleΜελέτη και υλοποίηση ιστοσελίδας με σκοπό το μάρκετινγκ εκπαιδευτικού οργανισμούen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record