Ο ρόλος της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στο ρόλο της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επιρροή των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα σύμφωνα με την θετική ή αρνητική εμπειρία που έχουν βιώσει άλλοι τουρίστες. Με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί η αντίληψη τους για τα δύο υποθετικά σενάρια κρίσης του πνιγμού και της λιποθυμίας που διαδραματίζονται στον χώρο της πισίνας του ξενοδοχείου: «Hotel Zeus». Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την ορθή διεκπεραίωση της έρευνας ήταν το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ενώ η συλλογή των ευρημάτων βασίζεται στην δειγματοληψία με πιθανότητα. Τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από την διεξαγωγή της έρευνας είναι ότι η θετική εμπειρία άλλων επισκεπτών στο ξενοδοχείο: «Hotel Zeus» επηρεάζει τις αντιλήψεις των ανθρώπων για την κρίση. Ενώ οι περισσότεροι ερωτώμενοι αποδέχονται το σενάριο της λιποθυμίας και την επικοινωνιακή στρατηγική της ελαχιστοποίησης. The current senior thesis focuses on the role of touristic experience in the communicative way of managing a crisis. The research's purpose was to shed light onto tourist's influence to other visitors due to positive or negative experience the former ones have lived. And as a result to form their attitude towards two hypothetical crisis scenarios, drowning and fainting incidents, taking place in the Hotel Zeus swimming pool area. The research's method used for the most accurate outcome was the digital questionnaire while the collection of findings is based on probability sampling. The main outcomes acquired from the research is that the positive experience of other visitors in Hotel Zeus does have an impact does influence the other people's attitude towards the crisis. While most of the people questioned accept the fainting scenario and the communicative strategy of minimization.