Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου Αμαλία
dc.contributor.authorΧρυσαφίδου, Στεφανία
dc.contributor.authorΣαλκάμη - Χαμαϊδή, Αργυρώ
dc.date.accessioned2022-12-09T11:57:24Z
dc.date.available2022-12-09T11:57:24Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3059
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στο ρόλο της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επιρροή των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα σύμφωνα με την θετική ή αρνητική εμπειρία που έχουν βιώσει άλλοι τουρίστες. Με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί η αντίληψη τους για τα δύο υποθετικά σενάρια κρίσης του πνιγμού και της λιποθυμίας που διαδραματίζονται στον χώρο της πισίνας του ξενοδοχείου: «Hotel Zeus». Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την ορθή διεκπεραίωση της έρευνας ήταν το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ενώ η συλλογή των ευρημάτων βασίζεται στην δειγματοληψία με πιθανότητα. Τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από την διεξαγωγή της έρευνας είναι ότι η θετική εμπειρία άλλων επισκεπτών στο ξενοδοχείο: «Hotel Zeus» επηρεάζει τις αντιλήψεις των ανθρώπων για την κρίση. Ενώ οι περισσότεροι ερωτώμενοι αποδέχονται το σενάριο της λιποθυμίας και την επικοινωνιακή στρατηγική της ελαχιστοποίησης. The current senior thesis focuses on the role of touristic experience in the communicative way of managing a crisis. The research's purpose was to shed light onto tourist's influence to other visitors due to positive or negative experience the former ones have lived. And as a result to form their attitude towards two hypothetical crisis scenarios, drowning and fainting incidents, taking place in the Hotel Zeus swimming pool area. The research's method used for the most accurate outcome was the digital questionnaire while the collection of findings is based on probability sampling. The main outcomes acquired from the research is that the positive experience of other visitors in Hotel Zeus does have an impact does influence the other people's attitude towards the crisis. While most of the people questioned accept the fainting scenario and the communicative strategy of minimization.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΕπικοινωνιακή διαχείρισηen_US
dc.subjectΕπικοινωνιακές στρατηγικέςen_US
dc.subjectΕπικοινωνίαen_US
dc.subjectΚοινωνικά μέσαen_US
dc.subjectΕμπειρίαen_US
dc.subjectΚρίσειςen_US
dc.subjectΤουρισμόςen_US
dc.subjectΞενοδοχειακός κλάδοςen_US
dc.titleΟ ρόλος της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record