Now showing items 81-100 of 179

    • Έξυπνη και βιώσιμη πόλη: τάσεις και προοπτικές 

      Σωτηριάδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της σημασίας των έξυπνων και βιώσιμων πόλεων, και η παρουσίαση τάσεων και προοπτικών με την μελέτη περίπτωσης ορισμένων πόλεων. Αρχικά, μελετώνται ο ορισμός της βιώσιμης ...
    • Συγκριτική μελέτη ελεύθερου λογισμικού επεξεργασίας ήχου 

      Κυδωνάκης, Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2021-11)
      Η παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Συγκριτική μελέτη ελεύθερου λογισμικού επεξεργασίας ήχου» έχει ως σκοπό την ανάλυση και κατανόηση των χαρακτηριστικών, των βασικών λειτουργειών και των εφέ των τεσσάρων ελεύθερων λογισμικών που ...
    • Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στις επικοινωνιακές εκστρατείες κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές 

      Δάβαρη, Μαρία - Αικατερίνη; Στανίτσα, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει τις συναισθηματικές και τις συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στα μηνύματα επικοινωνίας κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές ύστερα από την παρακολούθηση του βίντεο του Υπουργείου ...
    • Η ιστορία και η εξέλιξη του Champions League: παρουσίαση με την μορφή βίντεο δοκιμίου 

      Σουλάκης, Αθανάσιος; Κόκαλας, Φώτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του βίντεο δοκιμιού ως οπτικοακουστικό μέσο με τη δημιουργία ενός βίντεο δοκιμίου αφιερωμένο στο ποδόσφαιρο και τις ...
    • Διαδικτυακά καταστήματα πώλησης επωνύμων προϊόντων πολυτελείας: παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή 

      Νικολαΐδης, Παύλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)
      Η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην αποτύπωση του τρόπου με τον οποίο οι παράγοντες της εμπειρίας καταναλωτή σε online καταστήματα μόδας πολυτελείας, όπως Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma κ.α., επηρεάζουν τη συμπεριφορά ...
    • Social media και πολιτική: ο πολιτικός λόγος του δικομματισμού στην προεκλογική περίοδο του 2019 

      Mπολανάκης, Παναγιώτης - Ραφαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Το 2019 στο ελληνικό πολιτικό τοπίο κυριαρχούν δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, το καθένα με ξεχωριστές ιδεολογικές πλατφόρμες και οράματα για το μέλλον της χώρας. Ενόψει των εκλογών του 2019, ο πολιτικός λόγος και η επικοινωνία ...
    • Ψηφιακά μέσα και λογοτεχνία: σύγχρονες τάσεις 

      Τραϊκούδη, Κάλη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι νέες τεχνολογίες που αντιπροσωπεύουν τον 21ο αιώνα, έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε διάφορους τομείς .Ένας από αυτούς, είναι και ο τομέας του Πολιτισμού, που αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό της χώρας, αλλά ...
    • Εθνικισμός και ιδεολογικές λειτουργίες στον κινηματογράφο και σε τηλεοπτικές σειρές 

      Χασάι, Συριάν (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθούν τα τηλεοπτικά σίριαλ και οι κινηματογραφικές ταινίες που προβάλλουν εθνικιστικές και ιδεολογικές λειτουργίες. Η μελέτη περίπτωσης της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση ...
    • Αξιολόγηση τουριστικών ιστοσελίδων και εφαρμογών στον ξενοδοχειακό τουρισμό της Κρήτης 

      Μανιά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-06)
      Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν πλέον ένα σημαντικό κομμάτι ενημέρωσης, πληροφόρησης και επιρροής της γνώμης των πελατών, ώστε να λάβουν τη σωστή απόφαση για το ξενοδοχείο που σκέφτονται να επισκεφθούν. Οι αρνητικές ...
    • Αναπαραστάσεις του στίγματος ψυχικής υγείας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης 

      Σκληρού, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η κοινωνία, πάντα, αντιμετώπιζε με τελείως διαφορετικό τρόπο την ψυχική διαταραχή, σε σχέση με τα υπόλοιπα παθολογικά νοσήματα, όπως το καρκίνο ή τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Στην σύγχρονη πραγματικότητα, αυτή η αντίληψη ...
    • Οι Έλληνες πολιτικοί στο ίνσταγκραμ: μελέτη των λογαριασμών του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αλέξη Τσίπρα 

      Παπαρρίζος, Γεώργιος; Κυριζάκης, Ευάγγελος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει το πώς επικοινωνούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής οι πολιτικοί των δυο μεγαλύτερων κομμάτων της Ελλάδας, συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης της Νέας Δημοκρατίας και ...
    • Fake news και δημοκρατία στην post Covid εποχή 

      Μελισσαράτος, Παναγής (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Σε μια κοινωνία που η ενημέρωση έχει αποκτήσει πολλαπλούς αγωγούς πληροφορίας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδείχθηκαν τα πιο εύχρηστα και αποτελεσματικά όλων. Η ποικιλία που προσφέρουν σε υπηρεσίες, σε συνδυασμό με την ...
    • Επικοινωνιακή διαχείριση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη σχετικά με τις φωτιές στην Εύβοια 

      Merolli, Maria (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η Επικοινωνιακή Διαχείριση του Πρωθυπουργού της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη , στις φωτιές που ξέσπασαν στην Εύβοια το καλοκαίρι του 2021. Θα εξεταστεί εξονυχιστικά η ...
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολιτική: η επίδρασή τους στην πολιτική συμμέτοχη 

      Φραντζεσκάκη, Βιολέτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-02)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να διεισδύσουν στην καθημερινότητα των χρηστών και να γίνουν ένα απαραίτητο εργαλείο για την ανθρωπότητα. Οι πολίτες τα χρησιμοποιούν είτε για επαγγελματικούς ...
    • Διαδίκτυο των Πραγμάτων και εφαρμογές σε πραγματικά περιβάλλοντα 

      Δήμου, Μιχαήλ – Άγγελος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Το IoT έχει μακρά ιστορία και το όραμα υλοποίησης του ξεκίνησε από την εφεύρεση του Παγκόσμιου Ιστού με προσπάθειες να συνδεθούν αντικείμενα στο Διαδίκτυο να ξεκινούν από μια κάμερα και μια απλή τοστιέρα. Έκτοτε, τα ...
    • Body shining: η δημιουργία ενός κοινωνικού ντοκιμαντέρ 

      Μπράχου, Πηνελόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός μικρού μήκους κοινωνικού ντοκιμαντέρ με ονομασία “Body Shining”. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο γίνεται καταγραφή του όρου “κοινωνικό ντοκιμαντέρ”, ο τρόπος ...
    • Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagram 

      Καλαϊτζής, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση του Instagram». Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού με ...
    • Βία κατά των γυναικών. Η έκταση του φαινομένου και τρόποι αντιμετώπισης 

      Μπέκιου, Έλενα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των κατοίκων του νομού Καστοριάς σχετικά με το φαινόμενο της κακοποίησης των γυναικών. Ακόμη, εξετάζονται οι απόψεις των επαγγελματιών ...
    • Selfies και ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού μας 

      Πασσαλής, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Στη παρούσα εργασία αναλύεται θεωρητικά και ερευνητικά το θέμα «Selfies και Ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού μας». Στη θεωρητική επισκόπηση του θέματος παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της αυτοπροσωπογραφίας ,selfie ως προς ...
    • «Ιστορίες κι αναμνήσεις»: δημιουργώντας ένα μίνι ντοκιμαντέρ για τα παλαιοπωλεία της Θεσσαλονίκης 

      Ευγενίου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Ένα ντοκιμαντέρ αποτελεί μια αναπαράσταση της πραγματικής ζωής. Στην παρούσα εργασία, η παραγωγή του ντοκιμαντέρ δημιουργήθηκε για να δείξει την ιστορία που κρύβουν μέσα αυτά τα παλαιοπωλεία και πώς ο κόσμος επιλεγεί να ...