Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων: Recent submissions
Now showing items 101-120 of 179
-
Ασύρματες τεχνολογίες στην κινητή τηλεφωνία και το δίκτυο 5ης γενιάς (5G)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναπτύξουμε τη λειτουργία του νέου δικτύου 5G και τις σημαντικές επιρροές που αυτό μπορεί να επιφέρει στην καθημερινότητά μας. Αρχικά παρουσιάζονται οι ασύρματες τεχνολογίες ... -
Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών μέσω GoogleEarth
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)Με την ψηφιακή επανάσταση ήρθαν στο προσκήνιο πολλές μορφές ψηφιακής τέχνης, αυτό που εξετάζει η παρούσα εργασία είναι η τέχνη της ψηφιακής αφήγησης (storytelling). Η ψηφιακή αφήγηση θεωρείται η εκμοντερνοποίηση της αρχαίας ... -
Υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης των Περιφερειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο "Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των ελληνικών Περιφερειών" χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος αφορά τα θεωρητικά ζητήματα σχετικά με το θέμα της εργασίας και στο δεύτερο μέρος ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως ερμηνευτικά εργαλεία κατασκευής ψηφιακών πολιτιστικών περιβαλλόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αφετηρία την ιστορική αναδρομή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Χρησιμοποιήθηκε ποιοτική έρευνα για να διερευνήσουμε και να ερμηνεύσουμε το γιατί και το πως ξεκίνησαν, βασιζόμενη σε μια σειρά ... -
Επικοινωνιακές στρατηγικές στα κοινωνικά μέσα και εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσέγγιση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ενός όρου που έχει ταυτιστεί κατά κύριο λόγο με τον χώρο των επιχειρήσεων, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. ... -
Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)Εδώ και πολλά χρόνια τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) χαρακτηρίζονται ως ο σημαντικότερος παράγοντας που συντελεί στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Με γνώμονα τον όρο προπαγάνδα παρατηρείται ότι δεν υφίσταται μία συγκεκριμένη ... -
Δημόσιες σχέσεις στην Ελλάδα: μια ιστορική αναδρομή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στην σημερινή εποχή οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων. Στην παρούσα εργασία, με τίτλο Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα: Μια ιστορική Αναδρομή, θα εξετάσουμε το τι ακριβώς είναι ... -
Ολοκληρωμένο σύστημα προώθησης τουριστικού προϊόντος: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας και τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Android
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της επικοινωνίας και η συνεχής χρήση των κινητών συσκευών, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα του τουρισμού. Η χρήση του διαδικτύου δημιούργησε νέες ανάγκες αλλά κάλυψε ... -
Η χρήση των οπτικοακουστικών μέσων για την προβολή της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς: δημιουργία μίνι ντοκιμαντέρ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχουμε να αναπτύξουμε την πόλη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό γαστρονομικό προορισμό, αναδεικνύοντας τον πολιτισμό της μέσα από έρευνα για τη συλλογή όλων των δεδομένων και στη συνέχεια ... -
Αναπαραστάσεις της ουκρανικής προσφυγικής κρίσης στα ελληνικά ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Λαμβάνοντας υπόψη τον καταλυτικό ρόλο που έχουν τα ΜΜΕ στο να διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, με την παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκεται η έρευνα, η καταγραφή και η ανάλυση των αναπαραστάσεων της ουκρανικής ... -
Η ταινία ως μέσο μετάδοσης μηνυμάτων. Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με κοινωνικό μήνυμα. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας στα πλαίσια της Ελληνικής αλλά και της Διεθνής πραγματικότητας. Έχει σαν στόχο να αναδείξει όλο το φάσμα της ενδοοικογενειακής βίας, τι συμπεριλαβαίνει, ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην δημοκρατία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στην δημοκρατία. Αρχικά στο πρώτο κομμάτι της εργασίας, το θεωρητικό, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην σχέση και ... -
Ο τρόπος παρουσίασης του σκανδάλου Novartis από τα ελληνικά Μ.Μ.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η πλαισίωση είναι διαδικασία, που εφαρμόζεται για να κατευθυνθεί η άποψη των πολιτών για κάποιο θέμα. Το πλαίσιο άλλες πληροφορίες αποσιωπά και άλλες υπερτονίζει. Καθορίζοντας έτσι τον υπεύθυνο για το πρόβλημα. Με σκοπό ... -
Δημιουργία διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής για την ανίχνευση κακοποιητικών συμπεριφορών σε ανηλίκους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την υλοποίηση μιας διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής με την χρήση του εργαλείου Ren’Py για την ανίχνευση πιθανών περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης. Σκοπός της εφαρμογής είναι η χρήση ... -
Πολιτική ηγεσία, κοινωνικά μέσα και επικοινωνιακή διαχείριση κατά τη διάρκεια πολιτικών κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η περιγραφή σε ότι αφορά την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την διάρκεια πολιτικών κρίσεων. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει διερεύνηση και ανάλυση της επικοινωνιακής διαχείρισης ... -
Εταιρείες δημοσίων σχέσεων στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις Εταιρίες των Δημοσίων Σχέσεων στον Διαδίκτυο. Στο κεφάλαιο 1ο παρουσιάζεται η έννοια των Δημοσίων Σχέσεων. Στο κεφάλαιο 2ο παρουσιάζονται η έννοιες Διαδίκτυο και Δημόσιες Σχέσεις. ... -
Η απεικόνιση της οικογενείας στις σύγχρονες διαφημίσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση απεικόνισης της οικογένειας στις σύγχρονες ελληνικές διαφημίσεις. Αρχικά γίνεται μια διεξοδική ανάλυση του όρου διαφήμιση και των επιμέρους επικοινωνιακών λειτουργιών που ... -
Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει πως η προπαγάνδα μεταφέρθηκε και άλλαξε από τα παλαιά στα νέα μέσα και με ποιον τρόπο διαδίδεται με το πέρασμα των χρόνων. Ως μέσο διαμόρφωσης γνώμης, επηρεασμού συμπεριφοράς και διασποράς ... -
Αξιολόγηση ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων: κριτήρια και εργαλεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και αξιολόγηση των ιστοσελίδων της τοπικής κοινωνίας, ιδιαίτερα αυτών της Κοζάνης ,του Βελβεντού, της Σιάτιστας και των Σερβίων, με κριτήριο ότι ανήκουν στις κατηγορίες ηλεκτρονικών ... -
ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και διαφημίσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)Στην εργασία αυτή, εξετάζεται η προβολή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στον χώρο της διαφήμισης, ένα θέμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει ερευνηθεί αρκετά, ειδικά στην Ελλάδα. Ερευνώντας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο ...