Πολιτική ηγεσία, κοινωνικά μέσα και επικοινωνιακή διαχείριση κατά τη διάρκεια πολιτικών κρίσεων
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η περιγραφή σε ότι αφορά την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την διάρκεια πολιτικών κρίσεων. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει διερεύνηση και ανάλυση της επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσης όσο αφορά τον πόλεμο της Ουκρανίας από πολιτικούς ηγέτες, σε διεθνές πλαίσιο.
Αρχικά, γίνεται μια σύντομη περιγραφή της έννοιας της κρίσης και της ηγεσίας, όπως επίσης μια γενική σκιαγράφηση για τα βήματα και την χρήση στρατηγικών, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων.
Στην συνέχεια θα αναλυθεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων των πολιτικών ηγετών ανά λογαριασμό στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Twitter). Μέσα από την ανάλυση του περιεχομένου θα διαπιστώσουμε ποιες στρατηγικές και σε τι ποσοστό χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο από τους πολιτικούς ηγέτες, καθώς και σε τι ποσοστό χρησιμοποιήθηκε η γραπτή ρητορική μέσω του twitter ,με αφηγήματα του πολέμου, της ειρήνης, της αλληλεγγύης, της ταύτισης και της ενσυναίσθησης. Here is an abstract for the topic of political leadership, social media, and communication management during political crises: In times of political crises, effective leadership and communication are crucial for managing the situation and maintaining public trust. With the rise of social media, political leaders and communication managers must navigate a complex landscape where misinformation and rumors can spread quickly. In this context, transparency, empathy, proactive planning, and collaboration with the media are essential elements for successful crisis management. Social media provides a powerful tool for communicating with the public during a crisis, but it requires careful management to avoid creating confusion or mistrust. This abstract highlights some key considerations for political leaders and communication managers when dealing with political crises in the age of social media.