• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πολιτική ηγεσία, κοινωνικά μέσα και επικοινωνιακή διαχείριση κατά τη διάρκεια πολιτικών κρίσεων

    Thumbnail
    View/Open
    Μαλέα, Παρασκευή.pdf (734.8Kb)
    Date
    2023
    Author
    Μαλέα, Παρασκευή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η περιγραφή σε ότι αφορά την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την διάρκεια πολιτικών κρίσεων. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει διερεύνηση και ανάλυση της επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσης όσο αφορά τον πόλεμο της Ουκρανίας από πολιτικούς ηγέτες, σε διεθνές πλαίσιο. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη περιγραφή της έννοιας της κρίσης και της ηγεσίας, όπως επίσης μια γενική σκιαγράφηση για τα βήματα και την χρήση στρατηγικών, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Στην συνέχεια θα αναλυθεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων των πολιτικών ηγετών ανά λογαριασμό στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Twitter). Μέσα από την ανάλυση του περιεχομένου θα διαπιστώσουμε ποιες στρατηγικές και σε τι ποσοστό χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο από τους πολιτικούς ηγέτες, καθώς και σε τι ποσοστό χρησιμοποιήθηκε η γραπτή ρητορική μέσω του twitter ,με αφηγήματα του πολέμου, της ειρήνης, της αλληλεγγύης, της ταύτισης και της ενσυναίσθησης. Here is an abstract for the topic of political leadership, social media, and communication management during political crises: In times of political crises, effective leadership and communication are crucial for managing the situation and maintaining public trust. With the rise of social media, political leaders and communication managers must navigate a complex landscape where misinformation and rumors can spread quickly. In this context, transparency, empathy, proactive planning, and collaboration with the media are essential elements for successful crisis management. Social media provides a powerful tool for communicating with the public during a crisis, but it requires careful management to avoid creating confusion or mistrust. This abstract highlights some key considerations for political leaders and communication managers when dealing with political crises in the age of social media.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3572
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV