Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου Αμαλία
dc.contributor.authorΜαλέα, Παρασκευή
dc.date.accessioned2023-05-24T09:55:02Z
dc.date.available2023-05-24T09:55:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3572
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η περιγραφή σε ότι αφορά την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την διάρκεια πολιτικών κρίσεων. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει διερεύνηση και ανάλυση της επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσης όσο αφορά τον πόλεμο της Ουκρανίας από πολιτικούς ηγέτες, σε διεθνές πλαίσιο. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη περιγραφή της έννοιας της κρίσης και της ηγεσίας, όπως επίσης μια γενική σκιαγράφηση για τα βήματα και την χρήση στρατηγικών, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Στην συνέχεια θα αναλυθεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων των πολιτικών ηγετών ανά λογαριασμό στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Twitter). Μέσα από την ανάλυση του περιεχομένου θα διαπιστώσουμε ποιες στρατηγικές και σε τι ποσοστό χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο από τους πολιτικούς ηγέτες, καθώς και σε τι ποσοστό χρησιμοποιήθηκε η γραπτή ρητορική μέσω του twitter ,με αφηγήματα του πολέμου, της ειρήνης, της αλληλεγγύης, της ταύτισης και της ενσυναίσθησης. Here is an abstract for the topic of political leadership, social media, and communication management during political crises: In times of political crises, effective leadership and communication are crucial for managing the situation and maintaining public trust. With the rise of social media, political leaders and communication managers must navigate a complex landscape where misinformation and rumors can spread quickly. In this context, transparency, empathy, proactive planning, and collaboration with the media are essential elements for successful crisis management. Social media provides a powerful tool for communicating with the public during a crisis, but it requires careful management to avoid creating confusion or mistrust. This abstract highlights some key considerations for political leaders and communication managers when dealing with political crises in the age of social media.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΗγεσίαen_US
dc.subjectΚρίσηen_US
dc.subjectΠόλεμος της Ουκρανίαςen_US
dc.subjectΣτρατηγικές επικοινωνίαςen_US
dc.subjectΚοινωνικά μέσαen_US
dc.titleΠολιτική ηγεσία, κοινωνικά μέσα και επικοινωνιακή διαχείριση κατά τη διάρκεια πολιτικών κρίσεωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record