Αξιολόγηση ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων: κριτήρια και εργαλεία
Abstract
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και αξιολόγηση των ιστοσελίδων της τοπικής κοινωνίας, ιδιαίτερα αυτών της Κοζάνης ,του Βελβεντού, της Σιάτιστας και των Σερβίων, με κριτήριο ότι ανήκουν στις κατηγορίες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ιστοσελίδες ξενοδοχείων και ειδησεογραφικών ιστοσελίδων. Στην έρευνα , τόσο οι τεχνικές όσο και οι θεωρητικές προσεγγίσεις είναι ισορροπημένες.
Η αξιολόγηση του σχεδιασμού και της λειτουργίας του δείγματος πραγματοποιείται μέσω μιας πρωτότυπης σχάρας αξιολόγησης της οποίας τα πρότυπα καθορίζονται με βάση προηγούμενη επιστημονική έρευνα και το περιεχόμενο περιλαμβάνει βασικά θέματα όπως πρότυπα κατασκευής ιστοσελίδων , προτιμήσεις χρηστών και τυπικά παραδείγματα ερωτήσεων αξιολόγησης ξένων ιστοσελίδων.
Για την υλοποίηση του ελέγχου, χρησιμοποιούνται επίσης επιλεγμένα εργαλεία ηλεκτρονικής αξιολόγησης για να καταστούν τα αποτελέσματα πιο αξιόπιστα. Σε συνδυασμό, υπολογίζονται επίσης δεδομένα όπως το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και το εμπόριο, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και η χρήση της διαφήμισης στη σελίδα, τα οποία μπορεί να συμβάλλουν στην επιτυχία ή την αποτυχία σχεδιασμού ενός ιστοτόπου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι μεγάλο ποσοστό του δείγματος απέδωσε ικανοποιητικά και σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ καλά , σύμφωνα με τα κριτήρια που τέθηκαν . Ωστόσο , ένα μεγάλο ποσοστό χρειάζεται μεγάλες αλλαγές ,έτσι ώστε να υπάρχει μια ουσιαστική βελτίωση. The purpose of this study and evaluate the websites of the local community, especially those of the prefecture of Kozani, Velvento, Siatista, Siatista, with the criterion that they belong to the categories of news websites, online shops and hotel websites. In the research , both technical and theoretical approaches are balanced.
The evaluation of the design and operation of the sample is carried out through an original evaluation grid whose standards are defined based on previous scientific research and the content include basic topics such as website construction standards, user preferences and typical examples of questions for evaluating foreign websites.
For control purposes, selected online evaluation tools are also used to make the results more reliable. In combination, data such as online marketing and commerce, search engine optimization and on-page advertising usage are also considered , which can contribute to the success or failure of a website design.
The results of the survey showed that a large percentage of the sample performed satisfactorily and in some cases very well according to the criteria set. However, a large percentage of people need major changes to improve them.