Now showing items 121-140 of 179

    • Λόγος και πανδημία: η αναπαραγωγή και επίδραση της ψευδοεπιστήμης στην αντίληψη των πολιτών 

      Κομπινόγλου, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η πανδημία του κορωνοϊού συνοδεύτηκε και από μία πανδημία παραπληροφόρησης και ψευδών ειδήσεων. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτό είναι μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής ...
    • Από την αρχαία στη νέα ελληνική πάλη. Οπτικοακουστικό ντοκιμαντέρ 

      Τριανταφυλλίδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Η παρούσα μελέτη έχει στόχο την ανάλυση τόσο της τεχνοτροπίας του ντοκιμαντέρ, του μοντάζ και τα χαρακτηριστικά του όσο και της παραγωγή του. Επιπλέον, θα γίνει παρουσίαση του ντοκιμαντέρ με τίτλο « Από την αρχαία στη νέα ...
    • Podcast για την ευαισθητοποίηση του κοινού για περιβαλλοντικά ζητήματα 

      Χανδρινού, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Ο 21ος αιώνας μας έχει παρουσιαστεί ως μια εποχή ανάγκης για δράση. Η κλιματική αλλαγή πρωταγωνιστεί στον αιώνα που διανύουμε αποτελώντας συχνά το θέμα συζήτησης σε καθημερινές συζητήσεις μεταξύ απλών ανθρώπων έως και ...
    • Πολιτικό μάρκετινγκ σε παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα 

      Παναγοπούλου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται ένα μείζον θέμα στο πεδίο της πολιτικής το οποίο είναι το πολιτικό μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθεί διεξοδικά μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση το πολιτικό μάρκετινγκ, όπως και τα ...
    • Η αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας στην περίοδο της πανδημίας 

      Ντάνη, Σαβίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά την περίοδο της πανδημίας. Συγκεκριμένα, η εργασία αφορά στο πλαίσιο υλοποίησης μίας ποιοτικής έρευνας μέσω της διεξαγωγής ημιδομημένων συνεντεύξεων ...
    • Ψυχολογία και ΜΜΕ. Η επιρροή των social media στην ψυχολογία των νέων 

      Αγγελής, Πρίαμος; Αλαμάνου, Δανάη; Γωγάδης, Ελευθέριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2020-12)
      Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με την επιρροή των Social Media στη ψυχολογία των νέων, καθώς και πως έχουν επηρεαστεί από το φαινόμενο του covid-19 τον τελευταίο καιρό μέσα από ερωτηματολόγιο, το οποίο μοιράστηκε σε ...
    • Ψηφιακές προκλήσεις στον χώρο των εκδόσεων 

      Κιλιντάρης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Από τις πρώτες κιόλας κοινωνίες που διαμόρφωσε ο άνθρωπος, είχε την ανάγκη να εκφράσει τις επιθυμίες και τα συναισθήματα του, είτε με πράξεις είτε με λόγια. Αυτό άλλωστε, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, είναι που τον καθιστά ...
    • Αθλητικά events και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης Roland Garros 

      Χαραλαμπίδης, Στυλιανός; Μαγκλάρας, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει διάχυτα μέρη της κοινωνίας και της σύγχρονης καταναλωτικής κουλτούρας. Ωστόσο, οι μελετητές του αθλητισμού έχουν σημειώσει μια σαφή έλλειψη γνώσης και κατανόησης σχετικά με τη χρήση ...
    • Επαγγελματίες streamers στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών 

      Λεβέντης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στον διαδικτυακό κόσμο υπάρχει αρκετός χώρος για εργασιακή ανάπτυξη και όλοι αναζητούν καινούριες ευκαιρίες απολαβής εσόδων. Αρκετοί καταφέρνουν να κάνουν το χόμπι τους για βιοπορισμό, όπως οι gamers που παράγουν περιεχόμενο ...
    • Σχεδίαση, ανάπτυξη και προώθηση μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σε WordPress για ρουχισμό 

      Καρυπίδου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ...
    • Πως επηρέασε η πανδημία Covid-19 την επικοινωνία καταναλωτή - επιχειρήσεων: η περίπτωση των σουπερμάρκετ 

      Χύσα, Μαριγκλένα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η πανδημία Covid-19 είναι η υγειονομική κρίση που ξεκίνησε να βιώνει η ανθρωπότητα στα τέλη του 2019 και συνεχίζει ακόμη να βιώνει τις επιπτώσεις της. Οι επιπτώσεις αφορούν την υγεία, την κοινωνία, την οικονομία αλλά και ...
    • Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και επικοινωνία με τα ΜΜΕ 

      Σμπιλίρη, Ειρήνη - Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Ο τομέας της διαχείρισης των κρίσεων έχει ανθήσει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της συνεχούς εμφάνισης επιχειρηματικών κρίσεων και για το λόγο αυτό είναι καίριας σημασίας να ληφθούν δράσεις που κάμπτουν την κρίση. ...
    • Τα ειδησεογραφικά podcasts στην Ελλάδα και οι στρατηγικές των εκδοτών 

      Καραγιάννης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το podctasd αποτελεί μια νέα διαδικασία σε σχέση με την παρουσίαση ενημέρωσης και διασκέδασης κ.α. Στην σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί μια νέα πρακτική που δείχνει να έχει τρομερές προοπτικές εξέλιξης και τα μεγαλύτερα ...
    • Μελέτη και υλοποίηση ιστοσελίδας με σκοπό το μάρκετινγκ εκπαιδευτικού οργανισμού 

      Γκροζούδης, Πολύκαρπος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στην παρούσα εργασία αντιμετωπίζεται η ανάπτυξη ιστοσελίδας για τον παγκόσμιο ιστό ως έργο της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης των υπολογιστών. Αρχικά ορίζονται οι λειτουργικές απαιτήσεις που έχει ο ιστότοπος, ...
    • Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Τσιλικούδη, Χρυσούλα; Νοβάκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του τρόπου που χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα της Αμερικής. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινάει με την ...
    • Οι έξυπνες συσκευές στην σύγχρονη κοινωνία 

      Σαραντάρη – Χατζηκωνσταντίνου, Ηλέκτρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην δημιουργία έξυπνων συσκευών με αυτοματοποιημένες λειτουργίες και νέα τεχνολογικά συστήματα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής του ανθρώπου και διευκολύνουν ...
    • Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η επίδρασή τους στις διαπροσωπικές σχέσεις 

      Νικολάου, Μαρία; Λαδίκος, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, έχει εισβάλλει στη ζωή του ανθρώπου και αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς του. Το διαδίκτυο, λοιπόν, είναι πρωταγωνιστής της ...
    • Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ 

      Συμεωνίδης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, ...
    • Η διεξαγωγή προεκλογικής καμπάνιας κομμάτων στην μεταμοντέρνα εποχή: η περίπτωση Σύριζα 2012-2015 

      Hasanllari, Kleona (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στην παρούσα εργασία αναλύεται η προεκλογική εκστρατεία που πραγματοποίησε ο Σύριζα το διάστημα 2012-2015. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο Σύριζα κατάφερε κάτι ουτοπικό καθώς μετατράπηκε από κόμμα οριακής κοινοβουλευτικής ...
    • Τα γραφεία τύπου και δημοσίων σχέσεων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος 

      Δημοπούλου, Αγάπη; Μωυσίδης, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-06)
      Η παρούσα μελέτη και εργασία αφορά τα Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της είναι η μελέτη της δομής και του τρόπου λειτουργίας των Γραφείων Τύπου ...