Now showing items 1-3 of 3

    • Επαγγελματίες streamers στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών 

      Λεβέντης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στον διαδικτυακό κόσμο υπάρχει αρκετός χώρος για εργασιακή ανάπτυξη και όλοι αναζητούν καινούριες ευκαιρίες απολαβής εσόδων. Αρκετοί καταφέρνουν να κάνουν το χόμπι τους για βιοπορισμό, όπως οι gamers που παράγουν περιεχόμενο ...
    • Η αναπαράσταση των γυναίκειων χαρακτήρων σε σύγχρονα δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια 

      Κιτσώνα, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία, μελετά τον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών και τον τρόπο που αναπαρίστανται οι γυναικείοι χαρακτήρες σε αυτόν. Ήδη από την πρώτη εμφάνιση, αυτή η μορφή διασκέδασης και ψυχαγωγίας αποτέλεσε γρήγορα την ...
    • Η κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα 

      Ρούσσος, Μάρκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας, των γραφικών, η εξάπλωση του Διαδικτύου και η διαδραστικότητα που παρέχει η ψηφιοποίηση έχουν κάνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα της εποχής τους. Τα ...