Now showing items 1-6 of 6

    • Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagram 

      Καλαϊτζής, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση του Instagram». Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού με ...
    • Η απεικόνιση της οικογενείας στις σύγχρονες διαφημίσεις στην Ελλάδα 

      Μαρτινάκου, Μαρία - Αρχοντία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση απεικόνισης της οικογένειας στις σύγχρονες ελληνικές διαφημίσεις. Αρχικά γίνεται μια διεξοδική ανάλυση του όρου διαφήμιση και των επιμέρους επικοινωνιακών λειτουργιών που ...
    • Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020 

      Βόντσα, Αικατερίνη; Τσατσούλη, Δήμητρα - Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-05)
      Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας χρησιμοποιεί στρατηγικές δημιουργίας οπτικών και λεκτικών προτροπών, με στόχο την προώθηση προϊόντων μέσω της διάχυσης μηνυμάτων στο κοινωνικό σύνολο. Περιγραφές, απεικονίσεις και ...
    • ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και διαφημίσεις 

      Σοφρώνης, Σταύρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Στην εργασία αυτή, εξετάζεται η προβολή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στον χώρο της διαφήμισης, ένα θέμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει ερευνηθεί αρκετά, ειδικά στην Ελλάδα. Ερευνώντας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο ...
    • ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και διαφήμιση 

      Ζέρβα, Ιωάννα; Κάτης, Απόστολος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των ανθρώπων για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και πως την αντιλαμβάνονται μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής ...
    • Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο χώρος της ένδυσης στην Ελλάδα 

      Μακρίδου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις «Διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» και το «Χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα». Σε αδρές γραμμές η διαφήμιση είναι ένας συνδυασμός τεχνικών που στοχεύει σε ορισμένο καταναλωτικό ...