Browsing Τμήμα Πληροφορικής by Title
Now showing items 148-167 of 188
-
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαπεραστικού παιχνιδιού με πολλαπλούς χρήστες, με χρήση της πλατφόρμας Unity 3D και της γλώσσας C#, για περιβάλλοντα σταθερών υπολογιστών και έξυπνων κινητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-01)Οι μηχανές παιχνιδιών (Game Engines) έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο στοιχείο όσον αφορά την ανάπτυξη παιχνιδιών. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη διαφόρων εφαρμογών, όπως προσομοιώσεις, ή για άλλα για ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών μάθησης σε Python
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-05)Χωρίς αμφιβολία ζούμε σε μια εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Έτσι λοιπόν, σε κάθε σπίτι υπάρχουν διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές, όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές, tablets και smart phones, ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση έξυπνων κτιρίων με βάση IoT και επισκόπηση των απειλών και προκλήσεων για τις έξυπνες οικιακές συσκευές και εφαρμογές τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-09)Στην παρούσα εργασία με θέμα “Σχεδίαση και υλοποίηση έξυπνων κτιρίων με βάση IoT και επισκόπηση των απειλών και προκλήσεων για τις έξυπνες οικιακές συσκευές και εφαρμογές τους” παρουσιάζονται και αναλύονται διεξοδικά όλες ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση εφαρμογής απουσιολογίου για σχολικές μονάδες β’ θμιας εκπαίδευσης επαγγελματικών λυκείων, για συσκευές android
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-05)Η εφαρμογή υλοποιεί ένα on-line παρουσιολόγιο για ημερήσια ΕΠΑ.Λ. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε Εσπερινά ΕΠΑ.Λ. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται μια σειρά από στιγμιότυπα οθονών που εμφανίζονται κατά την χρήση της εφαρμογής. ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση προγραμματιστικού περιβάλλοντος για ρομποτική πλατφόρμα Edison
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-10)Στην παρούσα Εργασία μελετώνται οι Θεωρίες Μάθησης και ο εκσυγχρονισμός τους με την εισαγωγή της ρομποτικής στην εκπαίδευση. Η διαπραγμάτευση των Θεωριών Μάθησης γίνεται σύμφωνα με την εξελικτική πορεία των διαφόρων θέσεων ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση πυρήνα λειτουργικού συστήματος με χρήση προσομοιωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022)Τα λειτουργικά συστήματα καθίστανται απαραίτητα σε ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό συσκευών - η λίστα περιλαμβάνει από προσωπικούς υπολογιστές και έξυπνα κινητά, μέχρι έξυπνες τηλεοράσεις και ρολόγια. Στην παρούσα εργασία ... -
Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμματιστικού περιβάλλοντος για την πλατφόρμα κινητών συσκευών app inventor: quiz ανθρώπινα δικαιώματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Σήμερα η χρήση των έξυπνων συσκευών από το μεγάλο μέρος του πληθυσμού είναι δεδομένη. Μεταξύ αυτών των χρηστών και οι μαθητές. Ενώ οι νέες τεχνολογίες έχουν κάνει θεαματικά την είσοδό τους στην εκπαίδευση και την κάνουν ... -
Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμματιστικού περιβάλλοντος για την πλατφόρμα κινητών συσκευών App Inventor
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Η διπλωματική εργασία που παρουσιάζεται εδώ έχει για θέμα της τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εφαρμογής μέσω του App Inventor. Οι έξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίας και οι ταμπλέτες καλύπτουν μεγάλο εύρος των αναγκών των ... -
Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμματιστικού περιβάλλοντος για την ρομποτική πλατφόρμα Arduino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη σχεδίαση και υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκπαιδευτική ρομποτική με την χρήση της πλατφόρμας Arduino. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στο STEM, στην ιστορία του, και ... -
Σχεδιασμός - δημιουργία διαγνωστικής εφαρμογής με τη γλώσσα Visual Prolog. Μελέτη περίπτωσης: ψυχολογία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνήθηκαν τα διαγνωστικά προγράμματα με στόχο τη δημιουργία μιας διαγνωστικής εφαρμογής. Η εν λόγω εφαρμογή σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον Visual Prolog, χρησιμοποιώντας μια ... -
Σχεδιασμός - δημιουργία εφαρμογής διαγνωστικού έλεγχου προϊόντων φυτικής παράγωγης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-04)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχολείται με την έγκαιρη ειδοποίηση των καλλιεργητών σχετικά με τον έλεγχο προϊόντων φυτικής παραγωγής. Πιο συγκεκριμένα προσπαθεί να βελτιστοποιήσει ή/και να αυτοματοποιήσει τις εκτελούμενες ... -
Σχεδιασμός - δημιουργία ιατρικής διαγνωστικής εφαρμογής με την χρήση της γλώσσας Java
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-05)Η εργασία μας αφορά τον σχεδιασμό-δημιουργία μιας ιατρικής διαγνωστικής εφαρμογής με την χρήση της γλώσσας Java. Αρχικά, για να κατανοήσουμε καλύτερα το θέμα με το οποίο ασχοληθήκαμε στην παρούσα εργασία, έπρεπε να αναφέρουμε ... -
Σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-04-16)Τα αυξανόμενα ποσοστά μετακίνησης πληθυσμών από χώρα σε χώρα και, κατά συνέπεια η δημιουργία πολυπολιτισμικών κοινωνιών, έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα καθώς και απαιτήσεις στις σύγχρονες κοινωνίες, τα οποία δεν θα μπορούσαν ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την υποστήριξη του μαθήματος πληροφορικής του Γυμνασίου με τη χρήση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-03)Οι νέες τεχνολογίες σε συνδυασμό με την χρήση εφαρμογών παιχνιδιών αποτελούν πολύ χρήσιμα εργαλεία στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν πληθώρα θεωριών και τεχνικών μάθησης, ενώ παράλληλα ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής διαχείρισης συστήματος Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) για την έξυπνη κτηνοτροφία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-02)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η διαρκής εξάπλωση των εφαρμογών του Διαδικτύου των Πραγμάτων (Internet of Things - IoT) σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και καθημερινότητας. Ένα από τα πιο σημαντικά ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής διαδικτυακής πλατφόρμας για την ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-04)Στη σύγχρονη εποχή, το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ενασχόλησης των νέων αλλά και των παιδιών μικρότερης ηλικίας. Οι καινοτόμες και ψυχαγωγικές υπηρεσίες που προσφέρει είναι αναρίθμητες και ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην Ιστορία Γ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-12)Θέμα της παρούσας εργασίας είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Στην εισαγωγή αποσαφηνίζονται οι στόχοι και οι σκοποί της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της επαυξημένης ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής Internet of Τhings για έξυπνη γεωργία με την χρήση των μικροελεγκτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2021-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να εμβαθύνει σε αυτό που ονομάζεται διαδίκτυο των πραγμάτων στα πλαίσια της γεωργίας, ξεκινώντας από την πρώτη γενικότερη εμφάνιση του συγκεκριμένου όρου, τις εφαρμογές του στο σήμερα, ... -
Σχεδιασμός υλοποίηση εφαρμογής σύγκρισης και αξιολόγησης δυνατοτήτων αυτοκινήτων με αυτοκίνητων με JavaScript
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-03)Τα τελευταία χρόνια η Πληροφορική (ΙΤ) έχει διεισδύσει σε πολλές βιομηχανίες και μία από αυτές είναι οι διαδικτυακές εφαρμογές. Η ανάλυση των δυνατοτήτων δύο ή περισσότερων αυτοκινήτων είναι μια τέτοια εφαρμογή. Η κύρια ... -
Σχεδιασμός – Δημιουργία ιατρικής διαγνωστικής εφαρμογής με την χρήση των γλωσσών Java και Prolog. Συγκριτική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-04-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας ιατρικής, διαγνωστικής εφαρμογής. Με την χρήση δύο διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού, την Visual Prolog και την Java. Η εφαρμογή έχει υλοποιηθεί ...