Search
Now showing items 1-3 of 3
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και διαμορφώνοντας, ...
Digital Marketing και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
Στην εργασία αναλύεται η έννοια του Digital marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά γίνεται αναφορά, στην έννοια και τον ορισμό του marketing, στο Marketing Plan (σχέδιο marketing), στο μείγμα Marketing και ...
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
Στη σημερινή εποχή η πληροφορία βρίσκεται παντού στο περιβάλλον ενός ανθρώπου, και αποτελεί σημαντικό στοιχείο της καθημερινότητας του, καθώς ο ίδιος έχει τη δυνατότητα να ανταλλάσσει πληροφορίες και να έχει συνεχή πρόσβαση ...