Now showing items 1-20 of 60

    • Παιχνιδοποίηση του Αυτισμού 

      Καμηνάς, Λέανδρος (Καμηνάς, Λέανδρος, 2017-07)
      Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός λογισμικού το οποίο στοχεύει να βελτιώσει συγκεκριμένες δεξιότητες ατόμων που πάσχουν από Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Αρχικά, διερευνήθηκαν ποιες είναι οι ...
    • Εκφοβισμός και ηθική παρενόχληση στο χώρο εργασίας 

      Πλιάχα, Μαρία - Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία θα μελετηθεί το φαινόμενο του εκφοβισμού και ηθικής παρενόχλησης στο χώρο εργασίας – mobbing καθώς αποτελεί καίριο ζήτημα απασχόλησης και έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο τις τελευταίες δεκαετίες. Ο εκφοβισμός και ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση AEGEAN AIRLINES S.A. 

      Βλαχοδήμος, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Προσδιοριστικής σημασίας παράγοντες στη λήψη αποφάσεων αποτελούν η μέτρηση της προόδου των επιχειρήσεων μέσω της χρηματοοικονομικής ανάλυσης και ο προσδιορισμός μιας σχέσης για την εξαγωγή ενός λογικού συμπεράσματος σχετικά ...
    • Συνέπειες της κρίσης στην περίπτωση δυο νομών: συγκριτική εξέταση 

      Κάγιο, Τζενσίλα; Kαλτσά, Νικολέτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η εργασία εστιάζει στην εξέταση και στην επιστημονική τεκμηρίωση ενός θέματος διερεύνησης. Στην προκειμένη περίπτωση το θέμα που εξετάστηκε αφορά την συγκριτική αξιολόγηση ως προς τον βαθμό επίδραση της οικονομικής και ...
    • Πιστοληπτικός κίνδυνος και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης 

      Τσαρούχα, Νικολέττα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Από την πρώτη ύπαρξη των τραπεζών έως και σήμερα, η σωστή διαχείριση των κινδύνων αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο των συγκεκριμένων οργανισμών. Ο πιστωτικός κίνδυνος είναι ο πιο απαιτητικός κίνδυνος στον οποίο εκτίθενται ...
    • Διοίκηση των νοσοκομειακών μονάδων με έμφαση στην παρακίνηση και την εκπαίδευση των εργαζομένων 

      Κατάν – Αλεξανδρή, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως κεντρικό θέμα τα συστήματα υγείας, αναλύοντας τις μορφές τους με βάση το Ελληνικό σύστημα και τις υπηρεσίες υγείας, εξετάζοντας την αποτελεσματικότητα και τους τρόπους βελτίωσης τους. ...
    • Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο μάρκετινγκ 

      Μήγκος, Σταύρος; Τουρτούρας, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και διαμορφώνοντας, ...
    • Διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων 

      Δρουμπλή, Μαριάνθη; Κοθωνά, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην εμφάνιση εφαρμογών και καινοτομιών οι οποίες διευκολύνουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων και των οργανισμών, ανεξάρτητα από τον τομέα οικονομικής δραστηριότητάς τους. ...
    • Το Franchise στην Ελλάδα: μελέτη Περίπτωσης ΙΚΕΑ 

      Τρογαϊδου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Το franchise αποτελεί ουσιαστικά μια μέθοδο μάρκετινγκ. Είναι μία πρακτική που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένες επιχειρήσεις, προκειμένου να επεκταθούν σε νέες αγορές. Αποτελεί μία εναλλακτική λύση για το δικαιοπάροχο ο οποίος ...
    • Η σπατάλη τροφίμων στην Ελλάδα οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις 

      Λαβασίδου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η εργασία ασχολείται με το φαινόμενο της σπατάλης τροφίμων, που έχει αποτελέσει ένα από τα πιο σημαντικά θέματα συζήτησης της σύγχρονης βιομηχανοποιημένης κοινωνίας, αφού οι επιπτώσεις και οι διαστάσεις της εντοπίζονται ...
    • Digital Marketing και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Καραμήτσου, Ελένη; Συκιώτη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία αναλύεται η έννοια του Digital marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά γίνεται αναφορά, στην έννοια και τον ορισμό του marketing, στο Marketing Plan (σχέδιο marketing), στο μείγμα Marketing και ...
    • Πράσινη επιχειρηματικότητα 

      Τσαντικίδης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Ένα είδος επιχειρηματικότητας, που παρουσιάζει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον, είναι η πράσινη επιχειρηματικότητα. Πρόκειται για μια νέα μορφή επιχειρηματικότητας η οποία εμφανίστηκε, σαν προαπαιτούμενο της αρμονικής συνύπαρξης ...
    • Ο ρόλος της γυναίκας στον ελληνικό ιδιωτικό και δημόσιο τομέα 

      Καμπουρίδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η εργασία που παρουσιάζεται παρακάτω προβαίνει στη παρουσίαση στοιχείων που αφορούν το ρόλο της γυναίκας, τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία εργασία που εξετάζει τη θέση της ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση εμπορικών και συνεταιριστικών Τραπεζών - Πειραιώς, Εθνική και Παγκρήτια την περίοδο 2010-2019 

      Σινάπη, Πετρούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Παρακάτω διεξάγεται μία πτυχιακή εργασία με βασικό θέμα την χρηματοοικονομική ανάλυση τριών τραπεζικών ιδρυμάτων. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εξετάσει και να αξιολογήσει τους βασικότερους λογαριασμούς του Ενεργητικού, ...
    • Η τεχνητή νοημοσύνη στην ανίχνευση απάτης 

      Αναστασοπούλου, Βαΐα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Ολοένα και συχνότερα διανοίγεται ο διάλογος σήμερα σχετικά με τη χρησιμότητα της τεχνολογίας. Η εξέλιξη της θεωρείται τόσο ραγδαία που πλέον τα στίγματα της τεχνητής νοημοσύνης είναι ορατά. Αν και βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο ...
    • Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός: η σημασία του στην ευημερία της κοινωνίας 

      Δελιοτζάκη, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης, της πολυπλοκότητας της χρηματοοικονομικής αγοράς και του ταχέως μεταβαλλόμενου οικονομικού περιβάλλοντος γίνεται ολοένα και περισσότερο αντιληπτό πως οι καλύτεροι καταναλωτές ...
    • Η επίδραση του COVID-19 στον τομέα του τουρισμού: η περίπτωση μιας χώρας 

      Μανώλης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Ο τουριστικός τομέας αποτελεί έναν τομέα με ιδιαίτερη συνεισφορά στο ΑΕΠ σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, σαν τομέας χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα ευάλωτος και ασταθής σε εξωτερικές πιέσεις, με αποτέλεσμα οι διάφορες κρίσεις να ...
    • Η επίδραση του COVID 19 στον κλάδο της εστίασης και των Σούπερ Μάρκετ 

      Κωνσταντινίδης, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Μετά από δύο χρόνια από την έναρξη της πανδημίας Covid -19 και την επιβολή περιοριστικών μέτρων μετακίνησης και κλεισίματος επιχειρήσεων δόθηκε το έναυσμα να πραγματοποιηθεί μία έρευνα σχετικά με την επίδραση αυτής της ...
    • Παράγωγα 

      Μπάρδας, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Κατά τη συγγραφή της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα προσπαθήσουμε να έρθουμε σε επαφή με τα παράγωγα σαν έννοια αλλά και σαν εργαλείο με το οποίο κάνουμε την επενδυτική μας ζωή πιο εύκολη. Έχουμε ακούσει πολλά να λέγονται ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση εισηγμένων εταιρειών στο ΧΑΑ: εταιρεία ΤΙΤΑΝ και ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ 

      Κουλίδης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Η μελέτη που παρουσιάζεται παρακάτω βασίζεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της χρηματοοικονομικής ανάλυσης και του κλάδου οικοδομικών υλικών. Πρόκειται για μία μελέτη που επικεντρώνεται στην παρουσίαση ...