Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Ντίνα Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΔουλγέρη, Μαρία
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Τάτσης Κωνσταντίνος, Χρήστου Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2016-06-07T06:45:59Z
dc.date.available2016-06-07T06:45:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other393 ΔΟΥ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/158
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη λεκτική αλληλεπίδραση που αναπτύσσεται μεταξύ μαθητών όταν αυτοί εργάζονται σε ζευγάρια. Με αφόρμηση της παρατήρηση της διδασκαλίας, γνώμονα τις συνεντεύξεις μαθητών και εκπαιδευτικού και εργαλείο τις συνομιλίες μεταξύ 8 μαθητών ΣΤ΄ τάξης διερευνήθηκε η επίδραση που ασκεί ο εκπαιδευτικός στις αλληλεπιδράσεις των μαθητών αναφορικά με την υιοθέτηση των κοινωνικών και κοινωνικο-μαθηματικών νορμών και την ερμηνεία των ρόλων. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια θετική συσχέτιση μεταξύ των νορμών που υιοθετούνται και των νορμών που έχουν εγκατασταθεί στην τάξη και μερική συσχέτιση μεταξύ των ρόλων που ερμηνεύονται και αυτών που προωθούνται κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. This study examines the verbal interactions that emerges when students work in pairs. Motivated by observation, interviews with students and teacher as a criterion and the dialogues between 8 students of 6th Grade as a tool we investigated the influence exerted by the teacher on students regarding the adoption of social and socio – mathematical norms and the interpretation of roles. The results revealed a positive correlation between the adopted norms and the established norms in classroom and partial correlation between the roles interpreted and the roles promoted during teaching.el_GR
dc.format.extent161 σ.
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΑλληλεπίδρασηel_GR
dc.subjectΝόρμεςel_GR
dc.subjectΚοινωνικές νόρμεςel_GR
dc.subjectΚοινωνικό-μαθηματικές νόρμεςel_GR
dc.subjectΡόλοιel_GR
dc.subjectΕπίδραση εκπαιδευτικούel_GR
dc.subjectInteractionel_GR
dc.subjectNormsel_GR
dc.subjectSocial normsel_GR
dc.subjectSocio-mathematical rolesel_GR
dc.subjectInfluence of teacherel_GR
dc.titleΑνάλυση λεκτικής επικοινωνίας κατά τη συνεργατική επίλυση μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές ΣΤ΄ τάξης δημοτικούel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record