Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια: Παπαδοπούλου Πηνελόπη
dc.contributor.authorΚαλλιακμάνη, Αικατερίνη
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Άννα Σπύρτου, Πέτρος Καριώτογλου
dc.date.accessioned2016-06-08T06:23:42Z
dc.date.available2016-06-08T06:23:42Z
dc.date.issued2015-04-30
dc.identifier.other392 ΚΑΛ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/162
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σχετικά με τα μικροσκοπικά μεγέθη, τη νανοτεχνολογία και τη διδασκαλία τους στο νηπιαγωγείο, καθώς επίσης και οι γνώσεις τους για το διερευνητικό μοντέλο μάθησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο κλειστών και ανοιχτών ερωτήσεων, σε 50 νηπιαγωγούς του Ν. Θεσσαλονίκης, το χρονικό διάστημα Μάιος-Οκτώβριος 2014. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η πλειοψηφία είναι ενημερωμένη σχετικά με τη νανοτεχνολογία και τις εφαρμογές της και έχει την ικανότητα να εντάξει τα μικροσκοπικά μεγέθη στη διδασκαλία της στο νηπιαγωγείο. Επίσης, η πλειοψηφία δήλωσε ότι γνωρίζει και χρησιμοποιεί το διερευνητικό μοντέλο μάθησης, ωστόσο τα περισσότερα σχέδια διδασκαλίας που παρουσιάστηκαν δεν στηρίζονταν στις αρχές της διερεύνησης. This study aims to investigate the perceptions held by preschool education teachers concerning microscopic sizes, nanotechnology and the teaching of the above in the kindergarten, as well as the knowledge about inquiry based learning. The study was held through a questionnaire, with both closed and open questions, in 50 kindergarten teachers of Thessaloniki during the period of time between May and October 2014. The results show that the majority is aware of nanotechnology and its applications and the ability to introduce microscopic sizes in the classroom. The majority also states that knows and uses the inquiry based learning method but most of the lesson plans that were designed were not based on the principles of inquiry.el_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγήςel_GR
dc.subjectΜικροσκοπικά μεγέθηel_GR
dc.subjectΝανοτεχνολογίαel_GR
dc.subjectΔιερευνητικό μοντέλο μάθησηςel_GR
dc.subjectPreschool education teachersel_GR
dc.subjectMicroscopic sizesel_GR
dc.subjectNanotechnologyel_GR
dc.subjectInquiry based learningel_GR
dc.titleΑντιλήψεις Νηπιαγωγών για τα μικροσκοπικά μεγέθη, τη νανοτεχνολογία και τη διδασκαλία τουςel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record