Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠατεράκη, Ασπασία
dc.date.accessioned2019-12-20T12:32:15Z
dc.date.available2019-12-20T12:32:15Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1642
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικήςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη επιχειρείται μία συγκριτική προσέγγιση των προγραμμάτων σπουδών γλωσσικής διδασκαλίας που ακολουθούνται στην επαρχία του Καναδά Οντάριο και στη χώρα μας. Ειδικότερα, το αντικείμενο μελέτης θα αποτελέσουν, για την επαρχία Οντάριο, τα δύο αναθεωρημένα αναλυτικά προγράμματα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας, τα οποία εφαρμόζονται από τους εκπαιδευτικούς της επαρχίας από το 2007 στις τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςˑ ενώ για την Ελλάδα, τα δύο προγράμματα σπουδών που συντάχθηκαν για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής γλώσσας το 2011, ένα για το Γυμνάσιο και ένα για την Α’ Λυκείου. Με την εν λόγω εργασία στοχεύουμε να αναδείξουμε τη γενικότερη φιλοσοφία που διέπει τη γλωσσική διδασκαλία σε δύο εκ βάθρων διαφορετικές κοινωνίες και να διαπιστώσουμε τα διαφοροποιητικά τους στοιχεία. Τα ευρήματα αυτής της μικρής έρευνας θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν αναπάντεχα και μη αναμενόμενα. Ανατρέπουν πιθανές κοινές αντιλήψεις, ενώ ταυτόχρονα αναδύουν νέα ζητήματα και μας οδηγούν σε νέους προβληματισμούς. In this study, a comparative approach of the Ontario, province of Canada, English curriculum and of the Modern Greek curriculum applied in Greece, is attempted. In particular, the subject of study will be, for the province of Ontario, the two revised English curricula studies, which have been applied by the provincial teachers since 2007 in secondary schools, and for Greece, the two-curriculum drafted for Greek language teaching in 2011, one for the Gymnasium and one for the 1st Lyceum. By this project, we aim to show off the general philosophy that governs language teaching in two deeply diverse societies and to find out their differences. The findings of this small research could be described surprising and unexpected. They overturn possible common beliefs, while at the same time, they raise new issues and lead us to new questionings.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκριτικός γλωσσικός εγγραμματισμόςen_US
dc.subjectγλωσσική ποικιλίαen_US
dc.subjectαναλυτικό πρόγραμμαen_US
dc.subjectπολυγραμματισμοίen_US
dc.subjectcritical linguistic literacyen_US
dc.subjectlinguistic diversityen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjectmultiliteraciesen_US
dc.titleΤο πρόγραμμα σπουδών γλωσσικής διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο Οντάριο του Καναδά: Συγκριτική θεώρησή του με αντίστοιχα ελληνικάen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record