Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Γεώργιος Μαλανδράκης
dc.contributor.authorΣτόκας, Δημήτριος Θ.
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Αναστασία Στάμου
dc.date.accessioned2016-06-10T06:35:09Z
dc.date.available2016-06-10T06:35:09Z
dc.date.issued2014-02-11
dc.identifier.other246 ΣΤΟ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/164
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τις αντιλήψεις μαθητών και μαθητριών δημοτικού για τη βιώσιμη πόλη μέσω ιχνογραφημάτων. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσουμε τις απόψεις των παιδιών σχετικά με το πώς πιστεύουν ότι θα μπορούσε να είναι μία βιώσιμη πόλη τώρα και στο μέλλον. Στο πρώτο μέρος της εργασίας με αφετηρία την παρουσίαση ενός γενικού θεωρητικού πλαισίου σχετικά με την έννοια της βιώσιμης πόλης θα γίνει μία αναφορά στην έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης και θα γίνει σύνδεση με τα δικαιώματα του παιδιού. Επίσης, θα αναλυθεί ο όρος «παιδικό ιχνογράφημα» και θα συνδεθεί με τη χρήση του ως μέσου αξιολόγησης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το πλαίσιο της έρευνας, η μεθοδολογία, το δείγμα, τα εργαλεία συλλογής δεδομένων, η ανάλυση των δεδομένων, και τα αποτελέσματα - συμπεράσματα. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει την έννοια της βιώσιμης πόλης, όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από μαθητές του δημοτικού. Το συγκεκριμένο υλικό προσφέρει μια όσο το δυνατόν άμεση παράθεση της ταυτότητάς και των αποτελεσμάτων του και με την προσπέλαση των όποιων παραλείψεων προκύψουν μπορεί να φανεί χρήσιμο για τον μελλοντικό ερευνητή.el_GR
dc.format.extent86 σ.
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΒιώσιμη πόληel_GR
dc.subjectΠαιδικό ιχνογράφημαel_GR
dc.subjectΣημειωτική ανάλυσηel_GR
dc.subjectSustainable cityel_GR
dc.subjectChild drawingel_GR
dc.subjectSemiotic analysisel_GR
dc.titleΑντιλήψεις μαθητών/τριών Δημοτικού για τη βιώσιμη πόλη μέσα από την ανάλυση των ιχνογραφημάτωνel_GR
dc.title.alternativePerceptions of students of Primary schools for sustainable city through the analysis of their drawingsel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record