Οι αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας με ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Abstract
Στην παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν οι απόψεις των ελλήνων εκπαιδευτικών για την εισαγωγή και ένταξη των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα με δείγμα 77 εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανέδειξε την ουσιαστική σημασία της εισαγωγής και χρήσης των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας. Για το σκοπό αυτό αναγκαία κρίνεται η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων στα σχολεία και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε η χρήση των ΤΠΕ να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά παιδαγωγικούς σκοπούς.In the present work, an attempt was made to explore the views of Greek teachers on the introduction and incorporation of new technologies in the teaching of Modern Greek Language in Primary Education. For this purpose, a sample of 77 teachers from all over Greece was surveyed. The analysis of the results highlighted the essential importance of the introduction and use of ICT in the teaching of the New Greek Language. To this end, it is necessary to secure the necessary resources in schools and to train teachers so that the use of ICT can serve effective pedagogical purposes.