Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Τσακιρίδου Ελένη
dc.contributor.authorΣαββίδου, Σταυρούλα
dc.contributor.otherΕπιβλέποντες καθηγητές: Λεμονίδης Χαράλαμπος, Φαχαντίδης Νικόλαος
dc.date.accessioned2016-06-13T06:59:19Z
dc.date.available2016-06-13T06:59:19Z
dc.date.issued2014-06-19
dc.identifier.other289 ΣΑΒ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/169
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική μελέτη θα διαπραγματευτεί το θέμα της σχολικής επίδοσης των μαθητών δημοτικού σχολείου στα Μαθηματικά της Φύσης και της Ζωής. Συγκεκριμένα, αφού πρώτα γίνει μια ξεχωριστή θεωρητική ανασκόπηση για τα χαρακτηριστικά της μάθησης, της σχολικής επίδοσης, τα προβλήματα μάθησης και τους παράγοντες που τα επηρεάζουν, στη συνέχεια θα γίνει προσπάθεια για σύγκριση και αλληλοσυσχέτιση όλων αυτών των παραγόντων. Απώτερος στόχος αυτής της διαδικασίας είναι να αναδειχθεί η σχέση των προβλημάτων μάθησης και της χαμηλής ή υψηλής σχολικής επίδοσης με το ευρύτερο σχολικό πλαίσιο. Μέσα στα πλαίσια της προσέγγισης των προβλημάτων μάθησης, θα εξεταστεί και ο ρόλος των γονέων των μαθητών και συγκεκριμένα της συμμέτοχης τους στο σχολείο. Τέλος, θα παρουσιαστούν τα ευρήματα έρευνας που έγινε με στόχο τη συγκριτική μελέτη του τρόπου που αξιολογούνται, μέσα στο σχολικό πλαίσιο, τα προβλήματα μάθησης και χαμηλής ή υψηλής σχολικής επίδοσης που παρουσιάζουν μαθητές κατόπιν διαγωνισμού που έγινε στα σχολεία της Κοζάνης. This research study will negotiate the issue of school performance of Mathematics of Nature and of Life that show elementary school. Specifically, having first reached a distinct theoretical review on the characteristics of learning, school performance, learning problems and the factors that affect them, then we will attempt to compare and interrelation of all these factors. The ultimate goal of this process is to highlight the relationship between learning problems and low performance high school with the wider school context. Within the framework of the approach of learning problems, will be examined and the role of parents of pupils and in particular of their symmetochis at school. Finally, research findings will be presented that was aimed at the comparative study of the way they are evaluated, in the school context, learning problems and low or performance high school that Kozanis.el_GR
dc.format.extent87 σ.
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΒιωματικά μαθηματικάel_GR
dc.subjectΔιερεύνηση μαθηματικώνel_GR
dc.subjectΕυφυΐαel_GR
dc.subjectΜελέτη επιδόσεωνel_GR
dc.subjectΠροπαίδειαel_GR
dc.subjectΡεαλιστικά μαθηματικάel_GR
dc.subjectExperiential mathematicsel_GR
dc.subjectIntelligenceel_GR
dc.subjectMultiplication tablesel_GR
dc.subjectPerformanceel_GR
dc.subjectRealistic mathematicsel_GR
dc.subjectStudy exploring mathematicsel_GR
dc.titleΜελέτη και επίδοση των μαθητών Ε και Στ Δημοτικού στο διαγωνισμό "Μαθηματικά της φύσης και της ζωής"el_GR
dc.title.alternativeStudy and performance of the 5th and 6th grade students of Primary school in the contest "Mathematics of nature and of life"el_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record