Βιβλιογραφική έρευνα για τη συμβουλευτική γονέων με παιδιά με ειδικές ανάγκες
Abstract
Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, θα αναφέραμε πώς βασικός σκοπός αυτής, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης των δεδομένων για το θέμα της Συμβουλευτικής Γονέων με Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες.
Ως εκ τούτου, και προκειμένου η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αποτελεσματική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σχετικά σε τρία (3) κεφάλαια, με το Κεφάλαιο 1 να αναφέρεται στην έννοια και τα χαρακτηριστικά της οικογένειας και του συμβούλου, καθώς και στοιχεία που επηρεάζουν την ανάπτυξη των παιδιών εντός της οικογένειας, το Κεφάλαιο 2 οριοθετείται στην παρουσίαση των αρχών και τύπων της συμβουλευτικής σε γονείς με παιδιά με ειδικές ανάγκες και το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στον επίλογο – συμπεράσματα και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.According to what will be mentioned and commented on in the following pages of the specific thesis, it would be said that its main purpose is to collect, evaluate and discuss data that are placed in the context of data analysis on the issue of Parental Counseling with Children with Special Needs.
Therefore, in order for this work to be considered correct and effective in terms of the data that it examines, it is divided into three (3) chapters, with Chapter 1 referring to the concept and characteristics of the family and the counselor as well as elements affecting the development of children within the family, Chapter 2 is mentioned to the presentation of the principles and types of counseling to parents with children with special needs and Chapter 3 refers to the results - conclusions and suggestions for further research.