Η διαχρονικότητα στο νηπιαγωγείο. Παρελθόν-παρόν-μέλλον. Εσωτερικοί, εξωτερικοί χώροι στο νηπιαγωγείο (δωμάτια-αίθουσες-αυλές)
Abstract
Η παρακάτω εργασία εστιάζει στη διαχρονικότητα του νηπιαγωγείου και πως αυτό εξελίχθηκε μέσα στον χρόνο. Συγκεκριμένα, γίνεται καταγραφή των εξωτερικών και των εσωτερικών χαρακτηριστικών των νηπιαγωγείων στο παρελθόν και το παρόν. Ακόμα, δίνεται έμφαση στη συμπεριφορά και στην ψυχολογία των παιδιών και πως αυτή μπορεί να αλλάξει ανάλογα τον τόπο και τον χώρο στον οποίο βρίσκονται. Στη συνέχεια της έρευνας, ακολουθούν οι απόψεις και οι ιδέες των φοιτητών για το νηπιαγωγείο του μέλλοντος, τι θα άλλαζαν και τι θα ήθελαν να υπήρχε μέσα και έξω από αυτό. Τέλος, χαρακτηριστική συμβολή στην έρευνα έχουν οι συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν με τις νηπιαγωγούς και μέσα από τις ερωτήσεις μπόρεσαν να δώσουν περισσότερες και κατατοπιστικές λεπτομέρειες τόσο για το παρελθόν, όσο και για το παρόν και το μέλλον. .
The following assignment focuses on the timelessness of nursery school and how it evolved through the years. Especially, external and internal kindergartens' characteristics in past and present are being written down. Furthermore, emphasis is given on the children's attitude and psychology and how the latter can change depending on the place and the surroundings they kids have. Carrying on with the research, there are the students' opinions and ideas about how the kindergarten will be in the future, what they would change and what they wish there was inside and out of it. Finally, the interviews which took place with the kindergarten teachers was a major contribution as, through the questions, they managed to give more and informative details not only for the past but for the present and future as well.