Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΚούλα, Γεωργία Στυλιανή
dc.date.accessioned2020-08-28T10:34:38Z
dc.date.available2020-08-28T10:34:38Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1802
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤο συγκεκριμένο θέμα πτυχιακής εργασίας ερευνά την Έβδομη Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης, την οποία φιλοξένησε το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης τη χρονική περίοδο 12.10.19 έως 16.2.20 με τίτλο «7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης. ΣΤΑΣΗ». Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση και ερμηνεία των έργων που παρουσιάστηκαν στην έκθεση. Η φοιτήτρια/ερευνήτρια επισκέφτηκε το μουσείο για την συλλογή και καταγραφή των έργων. Έπειτα, έγινε μία έρευνα για την ιστορία της φωτογραφίας, για τα έργα και τους καλλιτέχνες της έκθεσης. Τα έργα αναλύθηκαν ξεχωριστά σε σημειωτική καρτέλα ταξινόμησης ερευνητικού υλικού κατά Μπαρτ. Στο τέλος της ανάλυσης κάθε έργου υπάρχει το ερμήνευμα, το οποίο προκύπτει από τα στοιχεία της ανάλυσης και την παρατήρηση του έργου. Μετά από αυτήν την έρευνα, η φοιτήτρια έκρινε ότι το συγκεκριμένο θέμα θεωρείται κατάλληλο για να αξιοποιηθεί στο νηπιαγωγείο με εκπαιδευτικές δράσεις, που έχουν στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών στην τέχνη της φωτογραφίας. Οι δραστηριότητες αυτές είναι απλές και κατανοητές. Δύο θεωρητικές περιγραφές δραστηριοτήτων αναγράφονται στο τέλος της εργασίας και μπορούν να πραγματοποιηθούν στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος. The present senior thesis delves into the 7th Biennale of Contemporary Art, which was hosted in the Photography Museum of Thessaloniki with the title “7th Biennale of Contemporary Art of Thessaloniki- STASIS” during the time period: 12/10/19- 16/2/20. The aim of the present thesis is the analysis and the interpretation of the artworks which were presented at the exhibition. We visited the museum for the collection and the documentation of the artworks. Next, we study the history of photography, the artworks and the artists of the exhibition. The specific images were analyzed separately in a semiotic card for the classification according to Barthes analysis. The semiotic analysis guide us to the proposal of the educational activities which aim on pupils teaching of the photography art. These activities are simple and understandable. At the end of this thesis, two theoretical descriptions of them are presented and can be performed within the educational program.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμπιενάλεen_US
dc.subjectφωτογραφίαen_US
dc.subjectΜουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκηen_US
dc.subjectσημειωτική ανάλυσηen_US
dc.subjectbiennaleen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectMuseum of Photography Thessalonikien_US
dc.subjectsemiotic analysisen_US
dc.titleΜουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκη έβδομη Μπιενάλε σύγχρονης τέχνηςen_US
dc.title.alternativeMuseum of Photography Thessaloniki 7th biennale of contemporary arten_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record