Το bullying στον χώρο της εκπαίδευσης και η διαχείρισή του με εργαλείο την παιδική λογοτεχνία
Abstract
Βασικό αντικείμενο αυτής της εργασίας όπως μαρτυρά και ο τίτλος είναι μια ανάλυση
τι είναι σχολικός εκφοβισμός πως παρουσιάζεται μέσα στην εκπαίδευση και πως
μπορεί να εξαλειφθεί μέσω της λογοτεχνίας. Συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση τι είναι ο
θύτης τι είναι το θύμα στον σχολικό εκφοβισμό μια ανάλυση της λογοτεχνίας για μια
συνολική εικόνα τι είναι ο κάθε τομέας που θα ασχοληθούμε.
Αυτό έγινε με τρόπο πρακτικό βιωματικό, μέσω της πρακτικής που υλοποίησα στο
προτελευταίο εξάμηνο πριν το πτυχίο μου, ενσωμάτωσα μέσα σε αυτή την διήγηση
πέντε λογοτεχνικών παραμυθιών όπου μιλούσαν για την διαφορετικότητα και τον
ρατσισμό και τον σχολικό εκφοβισμό που προκύπτει στα διαφορετικά άτομα.
Προκύπτει από την παρέμβαση αυτή στα νηπιαγωγεία, ότι μέσω της λογοτεχνίας τα
παιδιά διδάσκονται ,μαθαίνουν παραδειγματίζονται και υπάρχει το φαινόμενο της
εξάλειψης του σχολικού εκφοβισμού.
The main object of this work, as evidenced by the title, is an analysis of what school
bullying is, how it is presented in education, and how it can be eliminated through
literature. Specifically, an analysis is made of what the perpetrator is, what the victim
is in school bullying, a literature analysis of an overall picture of what each area we
are dealing with is.
This was done in a practical experiential way, through the practice I applied in the
penultimate semester before my degree, I incorporated into this narrative five literary
tales about diversity and racism and school bullying that occur in different people.
It follows from this intervention in kindergartens that through literature children are
taught, learn, set an example and there is the phenomenon of eliminating school
bullying.