Show simple item record

dc.contributor.advisorΕξεταστέα Επιτροπή: Αλευριάδου Αναστασία
dc.contributor.authorΝτίνα, Αγάπη
dc.contributor.otherΒαθμολογητές: Γρίβα Ελένη, Στάμου Αναστασία
dc.date.accessioned2016-06-14T07:29:20Z
dc.date.available2016-06-14T07:29:20Z
dc.date.issued2015-04-01
dc.identifier.other313 ΝΤΙ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/181
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της έννοιας της κώφωσης ως μορφής διγλωσσίας και των μέσων, τεχνικών και τρόπων εκπαίδευσης των παιδιών με προβλήματα ακοής. Στόχος ήταν να πραγματοποιηθεί μία αντικειμενική προσέγγιση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας με τα προβλήματα ακοής υπό το πρίσμα της διγλωσσίας ώστε να γίνει μία σύνθεση και κριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων και να διαπιστωθούν αξιόλογα συμπεράσματα. Σύμφωνα με τη δίγλωσση-διαπολιτισμική προσέγγιση, τα άτομα με προβλήματα ακοής θεωρούνται μέλη μιας ξεχωριστής "κοινότητας", στο πλαίσιο της οποίας διδάσκονται δύο γλώσσες, τη νοηματική και την εκάστοτε καθομιλουμένη, με την αξιοποίηση των κινήσεων των χεριών, των ματιών, του προσώπου, του κεφαλιού και ολόκληρου του σώματος. Όπως οι ακούοντες δίγλωσσοι, έτσι και τα άτομα αυτά συμμετέχουν, είτε περισσότερο είτε λιγότερο, στην καθημερινή ζωή δύο διαφορετικών "κόσμων": του κόσμου των Κωφών και τον κόσμο των ακουόντων. The purpose of this thesis is to study the concept of deafness as a form of bilingualism and the tools, techniques and methods of education used on children with hearing impairment. The aim was to perform an objective approach to the current literature regarding people with hearing problems in the light of bilingualism for the purpose of forming a composition and critical analysis of the results and establishing meaningful conclusions. According to the bilingual-intercultural approach, people with hearing impairment are considered as members of a distinct "community" under which two languages are being taught, the sign language and the respectice vernacular, by utilizing hand, eye, face, head and whole body movements. Just as the hearing bilingual people, so these individuals participate, either more or less, in the daily life of two different "worlds": the world of the Deaf and the hearing world.el_GR
dc.format.extent184 σ.
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΚώφωσηel_GR
dc.subjectΚώφωση και διγλωσσίαel_GR
dc.subjectΝοηματική γλώσσαel_GR
dc.subjectΜοντέλα αναπηρίαςel_GR
dc.subjectΑπώλεια ακοήςel_GR
dc.subjectDeafel_GR
dc.subjectHard of hearingel_GR
dc.subjectBilingualel_GR
dc.subjectSign languageel_GR
dc.subjectDisability modelsel_GR
dc.subjectDeafness and biligualismel_GR
dc.titleΜία μετα-ανάλυση επιστημονικών άρθρων σε σχέση με την κώφωση ως μορφή διγλωσσίας: ζητήματα κουλτούρας και γραμματισμούel_GR
dc.title.alternativeA meta-analysis of scientific articles in relation to deafness as form of bilingualism: issues of culture and literacyel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record