Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΣκρέκα, Μαρία
dc.date.accessioned2020-09-08T10:45:46Z
dc.date.available2020-09-08T10:45:46Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1822
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΗ σύγχρονη εκπαιδευτική μονάδα καλείται σήμερα να επαναπροσδιορίσει το ρόλο της στη νέα οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα, να παρακολουθήσει τις εξελίξεις στους χώρους της τεχνολογίας, της πληροφορικής και των επικοινωνιών, της δια βίου μάθησης και της νέας πολύ-πολιτισμικής πραγματικότητας. Η εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού οργανισμού αποτελεί έναν από τους κύριους παράγοντες για την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης. Κύριο σημείο στήριξης αυτής της λειτουργίας αποτελούν και οι αρμονικές σχέσεις των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία φορέων. Ο ρόλος της επικοινωνίας στο κομμάτι αυτό είναι ζωτικής σημασίας. Η επικοινωνία μαζί με τη συνεργασία και την οργάνωση του σχολείου αποτελούν τους τρεις βασικούς παράγοντες για τη δημιουργία ενός θετικού σχολικού κλίματος. Στην παρούσα έρευνα γίνεται μια γενική επισκόπηση των προσεγγίσεων που αναφέρονται στην επικοινωνία, τη συνεργασία και των μορφών αυτών μεταξύ των εκπαιδευτικών και των γονέων στις σχολικές μονάδες και περιγράφεται το περιεχόμενο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου Κοζάνης. Στη συνέχεια αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, η οποία αφορά την αντίληψη των γονέων για την επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, την αντίληψη των εκπαιδευτικών για τη συνεργασία τους με τους γονείς και το βαθμό δυνατότητας συνεργασίας που δίνουν οι εκπαιδευτικοί στους γονείς. Στο πλαίσιο μιας γενικής συζήτησης συγκρίνονται τα εν λόγω αποτελέσματα και των δύο ερωτηματολογίων. Nowadays, the modern educational unit is called to redefine its role to the new financial and social reality and to watch the development in the fields of technology, informatics and communications, lifelong learning and of the new multicultural reality. The proper function of the educational system consists one of the main factors for the provision of qualitative education. The key point in order to support this function is the harmonic relationships of the people, who are, involved in the 10 educational process of providers. The role of communication in this part, is of vital importance. Communication along with the collaboration and the organisation of the school are consisting the three main factors for the creation of a positive academic climate. In this research, there is a general overview of the approaches that refer to the communication, the collaboration of those forms between the teachers and the parents in educational environments and the context of the survey that was held in schools of first degree education in the municipality of Kozani is also described. In addition, the results of the survey that was accomplished is referring to the perception that parents have about their communication with the teachers, the perception that teachers have about their collaboration with the parents and to what extent the collaboration that teachers offer to the parents can be succeeded, are further analysed. In the frame of a general discussion, there is a detailed comparison of the results of both questionnaires.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectσυνεργασίαen_US
dc.subjectγονείςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcollaborationen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.titleΗ επίδραση της οικογένειας στη διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων στο σχολικό χώροen_US
dc.title.alternativeFamily's impact on how to manage communication crisis at the school areaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record