Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Βασιλική
dc.contributor.authorΚολτσίδας, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2020-11-19T11:35:16Z
dc.date.available2020-11-19T11:35:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1870
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης – Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερεύνησε τα κίνητρα των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών καθώς και τις αντιλήψεις τους γύρω από διαστάσεις της επαγγελματικής τους ταυτότητας όπως η εργασιακή ικανοποίηση, η επαγγελματική δέσμευση και η αυτοαποτελεσματικότητα. Τέλος, διερεύνησε τις συσχετίσεις μεταξύ των κινήτρων με τις διαστάσεις της επαγγελματικής ταυτότητας. Η έρευνα για τα κίνητρα των εκπαιδευτικών βασίστηκε στη θεωρία του αυτοπροσδιορισμού (self Determination Theory) των Deci και Ryan. Το δείγμα αποτελούνταν από εκατόν τριάντα εφτά (137) εκπαιδευτικούς της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης κατά το σχολικό έτος 2020-21. Μελετήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τα παραπάνω, κωδικοποιήθηκαν και αναλύθηκαν με τη βοήθεια της στατιστικής. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώνεται η πλήρης σχεδόν κυριαρχία των αυτόνομων (εσωτερικών) κινήτρων έναντι των ελεγχόμενων (εξωτερικών). Επίσης οι εκπαιδευτικοί είναι ικανοποιημένοι από την εργασία τους, διακρίνονται με υψηλή δέσμευση για το επάγγελμα τους και έχουν υψηλή αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας. Όσον αφορά τη συσχέτιση των κινήτρων με τις διαστάσεις της επαγγελματικής ταυτότητας, φάνηκε πως τα αυτόνομα κίνητρα συνδέονται με υψηλή αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, εργασιακής ικανοποίησης και επαγγελματικής δέσμευσης, ενώ τα ελεγχόμενα κίνητρα συνδέονται με μέτρια ή χαμηλή αίσθηση των τριών παραπάνω διαστάσεων. The present dissertation explored the motivations of teachers to implement educational innovations as well as their perceptions around dimensions of their professional identity such as job satisfaction, professional commitment and self-efficacy. Finally, he explored the correlations between motivations and the dimensions of professional identity. The research on teacher motivation was based on the self Determination Theory of Deci and Ryan. The sample consisted of one hundred and thirty seven (137) teachers of the Kozani regional unit during the school year 2020-21. Teachers' views on the above were studied, codified and analyzed with the help of statistics. Based on the results of the research, the almost complete dominance of autonomous (internal) motivations over the controlled (external) ones is ascertained. Teachers are also satisfied with their work, are distinguished by high commitment to their profession and have a high sense of self-efficacy. Regarding the correlation of motivation with the dimensions of professional identity, it seemed that autonomous motivation is associated with a high sense of self-efficacy, job satisfaction and professional commitment, while controlled motivation is associated with moderate or low sense of the above three dimensions.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκαινοτομίαen_US
dc.subjectεφαρμογή καινοτομιώνen_US
dc.subjectεπαγγελματική ταυτότηταen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectimplementation of innovationsen_US
dc.subjectprofessional identityen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.titleΚίνητρα για την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών και διαστάσεις της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeMotivations for the implementation of educational innovations and dimensions of teachers' professional identityen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record