Show simple item record

dc.contributor.authorΜπιρμπίλη, Χρυσούλα Χρυσαυγή
dc.date.accessioned2020-11-30T12:48:31Z
dc.date.available2020-11-30T12:48:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1938
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤο θέμα της έρευνάς μου πραγματεύεται στην ύπαρξη των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) και ο ρόλος τους στην κοινωνία. Αρχικά, γίνεται αναφορά στις μελέτες που έχουν γίνει κατά καιρούς για την παρουσία των ΜΚΟ. Έπειτα, αναλύεται η έννοια της εκπαίδευσης ως ορολογία, ενώ αναλύεται η εκπαίδευση των προσφύγων στο εκπαιδευτικό σύστημα. Καθώς προχωράμε, γίνεται περαιτέρω ανάλυση του ρόλου και των χαρακτηριστικών των ΜΚΟ και αναφέρονται δύο ανώνυμα παραδείγματα ΜΚΟ στον ελληνικό χώρο. Τέλος, μετά το θεωρητικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η έρευνα που διεξήχθη με θέμα την εκπαίδευση των προσφύγων. Η εργασία λαμβάνει χώρα σε εκπαιδευτικές δομές προσφύγων, όπου συνεντευξιάζονται τρείς (3) εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων και δίνονται απαντήσεις σε δεκατρείς (13) ερωτήσεις που αφορούν την εκπαίδευση, την αποδοτικότητα και την προσαρμογή των παλιννοστούντων στο εκπαιδευτικό σύστημα. This research raises the question of negotiation between non-governmental organizations (NGOs) and their role in society. First, reference is made to the studies that have been done from time to time on the presence of NGO. Then, the concept of education as terminology is analyzed, while the education of refugees in the education system is analyzed as well. As we move forward, further analysis of the role and characteristics of NGOs is carried out and we focus on two examples of NGO in Greece. Finally, after the theoretical part of the paper, the research carried out on the education of refugees is presented. The research takes place in refugee educational structures, where three (3) teachers of various specialties are interviewed and answer thirteen (13) questions concerning the education, the efficiency and the adaptation of returnees to the education system.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΜ.Κ.Ο.en_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectη θεωρία των γενεών του Kortenen_US
dc.subjectεκπαίδευση προσφύγωνen_US
dc.subjectN.G.Osen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectKorten's theory of generationsen_US
dc.subjectrefugees educationen_US
dc.titleΑνάλυση περιεχομένου της εκπαίδευσης που προσφέρουν οι ΜΚΟ σε πρόσφυγες στο νομό Θεσσαλονίκηςen_US
dc.title.alternativeContent analysis of the education provided by the NGOs to refygees in the region of Thessalonikien_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record