Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια: Έλενα Γρίβα
dc.contributor.authorΣουλιώτη, Άννα
dc.contributor.otherΜέλη: Σοφία Αυγητίδου, Κλειώ Σέμογλου
dc.date.accessioned2016-06-16T07:13:59Z
dc.date.available2016-06-16T07:13:59Z
dc.date.issued2015-06-8
dc.identifier.other385 ΣΟΥ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/194
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης μιας παρέμβασης εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές της προσχολικής ηλικίας μέσα σε ένα παιγνιώδες και υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των προφορικών κυρίως δεξιοτήτων των παιδιών και του λεξιλογίου μέσα από τη συμμετοχή τους σε δημιουργικές κατάλληλες για το παιδί παιγνιώδεις δραστηριότητες και τη συνεργασία και επαφή των παιδιών σε μικρές ομάδες και σε ζευγάρια. Η παρέμβαση, διάρκειας πέντε μηνών, διεξήχθη σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, τη βασική φάση της παρέμβασης, πραγματοποιήθηκαν είκοσι-δύο διδακτικές διδασκαλίες βασισμένες σε θεματικές ενότητες σχετικές με το Πιλοτικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου του 2011. Στη δεύτερη φάση, πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της παρέμβασης, η οποία ανέδειξε τα θετικά οφέλη της παρέμβασης στην πρώιμη εκμάθηση της ξένης γλώσσας. The present study focuses on the process of introducing and implementing an English language learning intervention to kindergarten children in a playful and supportive learning environment. It focuses mainly on developing children’s oral skills and vocabulary through participating in creative child-appropriate game-based activities and interacting in small groups and in pairs. The intervention, lasted five months, was coordinated in two phases. In the first phase, the basic phase of the intervention, twenty-two sessions, based on thematic units relevant to the Pilot Curriculum Kindergarten of 2011, were carried out. In the second phase, the evaluation of the intervention was conducted which revealed the positive effects of the intervention on early foreign language learning.el_GR
dc.format.extent170 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΠαρέμβασηel_GR
dc.subjectΜαθητές προσχολικής ηλικίαςel_GR
dc.subjectΠαιγνιώδεις δραστηριότητεςel_GR
dc.subjectΘετικά οφέληel_GR
dc.subjectΠρώιμη εκμάθηση ξένης γλώσσαςel_GR
dc.subjectInterventionel_GR
dc.subjectPreschoolersel_GR
dc.subjectGame-based activitiesel_GR
dc.subjectPositive effectsel_GR
dc.subjectEarly foreign language learningel_GR
dc.titleΞένη γλώσσα και παιχνίδι: μια πιλοτική εφαρμογή στο νηπιαγωγείοel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record