Now showing items 1-4 of 4

    • Διδασκαλία των Λογαρίθμων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με Ιστορική Προοπτική 

      Λάππα, Ελένη; Lappa, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-01)
      Η παρούσα εργασία αφορά διδακτική παρέμβαση με στόχο την ανάπτυξη δομικής αντίληψης της έννοιας του λογαρίθμου και της λογαριθμικής συνάρτησης, στα πλαίσια του Προγράμματος Σπουδών του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος. ...
    • Η αντίστροφη συνάρτηση υπό το πρίσμα του Μαθηματικού Χώρου Εργασίας 

      Γεμενετζή, Ελισάβετ; Gemenetzi, Elisavet (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να πραγματοποιήσει μια διδακτική προσέγγιση της αντίστροφης συνάρτησης σε δεκαεπτά μαθητές/μαθήτριες του προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής με τη βοήθεια του μοντέλου ...
    • Η διδασκαλία της ομοιότητας τριγώνων με ιστορική προοπτική 

      Ανδρεάδου, Πολύμνια; Andreadou, Polymnia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
      Η παρούσα εργασία αφορά μια έρευνα διδακτικού σχεδιασμού που πραγματοποιήθηκε σε 21 μαθητές της Γ’ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020 – 2021 στη διδακτική ενότητα «Όμοια τρίγωνα». Ο σχεδιασμός της διδακτικής παρέμβασης ...
    • Χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών στην Εκπαίδευση Μελλοντικών Δασκάλων: Σχηματικοί Αριθμοί στο Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα 

      Τζιρτζιγάνης, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ζήτημα της μετάβασης από τον αριθμητικό στο αλγεβρικό τρόπο σκέψης, διεργασία η οποία χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ως κρίσιμη για το άτομο, σύμφωνα με την βιβλιογραφία καθώς αρκετές είναι ...