Now showing items 1-4 of 4

    • Η επίδραση της φυσικής αγωγής σε μαθητές στο φάσμα του αυτισμού: Μία πιλοτική παρέμβαση 

      Γιαννακού, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)
      Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) είναι μια αναπτυξιακή αναπηρία που πλήττει 1 στα 68 παιδιά στις Ηνωμένες Πολιτείες (Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων). Τα παιδιά με ΔΑΦ έχουν ελλείμματα στην επικοινωνία και ...
    • Η θεωρία του αυτοπροσδιορισμού: παρακίνηση των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής 

      Παπακωνσταντίνου, Αικατερίνη- Νεφέλη; Papakonstantinou, Aikaterini- Nefeli (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)
      Η παρακίνηση είναι ένα φαινόμενο, το οποίο έχει προβληματίσει αρκετούς ερευνητές, καθώς φανερώνει τη κατεύθυνση, προσήλωση αλλά και το βαθμό καταβολής προσπαθειών ενός ατόμου για την απόκτηση του επιθυμητού στόχου. Ειδικότερα, ...
    • Η μουσική και η κίνηση στην Αρχαία Ελλάδα 

      Μουρατίδης, Στέφανος Πλάτων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
      Οι Έλληνες προσπάθησαν, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο λαό του αρχαίου κόσμου, να υποτάξουν τις σωματικές τους κινήσεις και ασκήσεις σε μουσικά μέτρα. Έτσι πίστευαν και έλεγαν ‘’Ου πάσα κίνηση γυμνάσιον εστί’’ αφήνοντας ...
    • Σύγκριση του νέου με το παλαιό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Δημοτικού για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. 

      Αναστασίου, Σπυρίδων; Anastasiou, Spyridon (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)
      Το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο αποτελεί διαχρονικά την βάση πάνω στην οποία στηρίζεται η διδασκαλία του μαθήματος. Ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε εποχής αλλάζουν και ...